[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Contravalorea serviciului de parcare din mall-ul AFI Cotroceni se poate plati direct din aplicaţia 24pay

10 octombrie 2023

Extinderea gamei de parteneri pe zona serviciilor de Parcare reprezintă una dintre direcţiile strategice în dezvoltarea aplicației 24pay, care a ajuns deja la 1,5 mil. de utilizatori.

Clienţii AFI Cotroceni pot de acum să achite contravaloarea parcării din centrul comercial direct în aplicație, datorită unui nou parteneriat încheiat între 24pay și Amano Europe NV, Genk – Bucharest Branch, furnizorul de sisteme de parking al AFI Cotroceni.

Noul parteneriat este în linie cu strategia 24pay de a dezvolta soluţii de plată pentru servicii de care consumatorii au nevoie, aplicaţia fiind deja folosită de peste 1,5 milioane de utilizatori din toată țara.

Datorită noului parteneriat, vizitatorii AFI Cotroceni pot achita suma pentru parcare rapid, direct de pe telefonul mobil, fără comisioane. Mai mult, în situația în care un vizitator ajunge la barieră fără să fi plătit parcarea înainte de ieșirea din centrul comercial, acesta o poate achita rapid și ușor, direct din mașină, folosind aplicația mobilă 24pay.

Pentru a efectua plata este nevoie doar de tichetul de parcare ridicat de la bariera de la intrarea în centrul comercial. După ce vizita la cumpărături se încheie, se poate achita contravaloarea parcării direct în aplicație, fără a mai trece pe la automatele de plată, printr-una din cele doua variante: scanarea tichetului sau introducerea numărului de înmatriculare al mașinii în meniul „Parcare” din aplicația 24pay. După înregistrarea cererii de plată, utilizatorul are 15 minute la dispoziţie să părăsească parcarea centrului comercial.

Extinderea gamei de parteneri pe zona serviciilor de Parcare reprezintă una din direcţiile strategice în dezvoltarea aplicației 24pay. Indiferent că vorbim despre parcări publice sau de cele aparţinând unor centre comerciale, ne dorim să punem la dispoziţia utilizatorilor 24pay din toată ţara opţiuni de plată cât mai uşor de accesat.” – Denissa Dumitriu – COO PayPoint România şi 24pay.

24pay este aplicația cu cea mai mare extindere la nivel național pentru achiziția biletelor de transport în comun, cu disponibilitate în 18 orașe din toată țara. În aplicație este disponibilă o gamă variată de servicii, precum achitarea facturilor, reîncărcare electronică, bilete CFR Călători, servicii de divertisment şi nu numai.

_________________

PayPoint România este principalul operator de plăți în numerar și încărcare electronică prin puncte de retail din România. În prezent, PayPoint asigură încasarea plăților pentru 85% din furnizorii de utilități și servicii telecom din țara noastră. Serviciile companiei sunt disponibile în aproximativ 20.000 de locații în care clienții pot efectua plăți, precum: facturile pentru utilități (electricitate, gaze, apă etc.), telefonie fixă și mobilă, rate, asigurări, roviniete, internet și cablu sau servicii de securitate.

Inaugurat în 2009, AFI Cotroceni este cel mai mare mall din România, cu o suprafață comercială închiriabilă de peste 90.000 mp.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?