[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Continua valul de campanii de tip scam. Dupa Ikea, Kaufland si Lidl, atacatorii se folosesc acum de imaginea Mega Image.

31 martie 2020

Atacatorii din spatele campaniilor de tip scam care se folosesc de identitatea vizuală a unor retaileri sau hypermarket-uri populare în România au ajuns în aceste zile să se folosească de imaginea Mega Image.

„Tentativa de fraudă funcționează similar cu precedentele, are aceeași structură și este găzduită online tot folosind un domeniu .club” potrivit cert.ro

Principalul mediu de propagare este cel mobil, răspândirea având loc prin intermediul aplicației de mesagerie WhatsApp, iar utilizatorii sunt ademeniți să acceseze link-ul de posibilitatea câștigării unui ‘”Voucher GRATUIT 2500 Lei pentru a sărbători cea de-a 90-a aniversare’.  

 

Noutăți
Stay updated to the impact of emerging technologies in fintech & banking.
Banking 4.0 newsletter - subscribe
Cifra/Declaratia zilei

Dariusz Mazurkiewicz – CEO at BLIK Polish Payment Standard

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?