[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Cum sa vinzi online fara sa ai produse? Contentspeed si Mediapost anunta lansarea serviciului “drop shipping”

26 februarie 2014

Implementat in cadrul platformei edistribution.ro, prima retea online de aprovizionare dedicata retailerilor din mediul online, noul serviciu permite livrari directe din stocurile furnizorilor catre clientii magazinelor online. Utilizatorii retelei de aprovizionare au posibilitatea sa adere online la aceasta metoda de livrare si sa dispuna livrarea produselor documentate la nivel national in maximum 48 de ore catre clientii care le-au comandat online.

Noul serviciu permite reducerea costurilor in primul rand pentru ca magazinele online nu platesc pentru inchirierea unui spatiu de depozitare a produselor. De asemenea, un alt avantaj in privinta implementarii acestui sistem de livrare se reflecta in posibilitatea ca fiecare utilizator edistribution sa il poata folosi din momentul in care a primit acceptul oricarui furnizor prezent pe platforma online.

In cazul in care proprietarul unui magazin online are ca termen de livrare mai putin de 24 de ore, Mediapost Hit Mail permite ridicarea coletelor de la sediul din Bucuresti. Serviciul integrat personal pick-up este disponibil exclusiv pentru magazinele online care au puncte de lucru pe raza Municipiului Bucuresti si a judetului Ilfov.

Cum functioneaza?
In cazul magazinelor online, conceptul drop-shipping reprezinta metoda prin care un retailer online comercializeaza produse rezervate din stocurile furnizorilor si onoreaza comenzile primite de la clienti fara a intra in contact cu produsele, pe propriul site afisand informatii aferente produselor preluate prin sistemul edistribution.

Astfel, in momentul in care un client comanda produse de pe site-ul unui magazin online, reprezentantii magazinului online inregistreaza in edistribution detaliile comenzii clientului, urmand ca Mediapost Hit Mail sa preia produsele indicate in formularul de comanda de la furnizori, sa faca un colet si sa il livreze clientului final.

„Solutia noastra logistica integrata pentru companiile de e-commerce are la baza atat know-how-ul Postei Franceze cat si experienta noastra de 17 ani in Romania. Companiile de e-commerce din Romania pot acum sa isi ia de pe cap toate problemele legate de stocare, verificare intrari, coletare, livrare, tiparire facturi, gestiune retururi, si sa se concentreze pe produs si pe marketing.”, a precizat Marian Șeitan, director general Mediapost Hit Mail.

„Retailerii online isi pot diversifica cu usurinta gama de produse si pot incepe chiar a doua zi sa integreze servicii noi pentru a-si spori vanzarile pentru ca, prin drop shipping, acele activitati extenuante si costisitoare sunt externalizate la tarife mult mai mici. Livrarea fara intermediari realizata direct din stocul furnizorilor catre clientii finali permite, in primul rand, optimizarea timpului alocat oricaror altor activitati necesare marketarii produselor comercializare de magazinele online. Dat fiind acest sistem optimizat, estimam ca acest serviciu dedicat magazinelor online va fi folosit in proportie de 60% dintre magazinele online care opereaza pe platforma ContentSpeed”, a explicat Radu Vilceanu, CEO ContentSpeed.

Mediapost Hit Mail face parte din grupul Postei Franceze si ofera solutii integrate de marketing relational si logistica promotionala, din 1997 (in Romania) respectiv din 2005 (in Bulgaria). Cu o cifra de afaceri de 8,4 milioane de Euro in 2013, 850 de angajati si o infrastructura logistica si IT solida (intre care un depozit de 1800 de m2 in Chitila), Mediapost Hit Mail deserveste peste 300 de companii din retail, FMCG si e-commerce.

ContentSpeed este una dintre cele mai importante companii care contribuie de peste zece ani la dezvoltarea comertului online in Romania atat pentru branduri, cat si pentru start-up-uri. Agentia de eCommerce ofera doua categorii de produse dedicate mediului in care se desfasoara activitatea comerciala si servicii conexe pentru sustinerea afacerilor online: Shop (concept e-store), Portal B2B (platforma business), eDistribution, strategii de online marketing si servicii integrabile cu social media. De-a lungul timpului, Agentia a dezvoltat peste 350 de magazine online. In 2012, ContentSpeed a realizat o cifra de afaceri de 400.000 de euro.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?