[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

ContentSpeed aduce in premiera in Romania conceptul magazinului online de inchiriat, incepand de la 35 de euro pe luna

13 mai 2015

ContentSpeed, agentie de e-commerce full service, lanseaza in premiera pentru piata din Romania platforma ContentSpeed StartUp prin care pune la dispozitia utilizatorilor un spatiu digital unde acestia pot sa-si creeze, promoveze si optimizeze eficient afacerea online. Mai mult, oficialii companiei spun ca dureaza doar trei minute sa-ti deschizi un magazin online complet functional.

Pachetul StartUp este adresat tuturor celor care se afla la inceput de drum in ecommerce, inclusiv companii cu vechime, dar care doresc sa lanseze primul magazin online.

Platforma ContentSpeed StartUp ofera multiple posibilitati de customizare care pot fi fructificate de utilizatori non-tehnici precum: configurarea designului la nivel de culori, fonturi sau efecte grafice, integrarea oricarui procesator de plati online cu card de debit sau credit si integrarea a sase curieri cu alegerea automata a celui mai bun pret de transport pentru optimizarea costurilor de operare.

„Solutia ContentSpeed este raspunsul la problema depunctarii de catre Google a site-urilor care nu au versiuni de mobil. Un alt motiv pentru o prezenta scazuta in motoarele de cautare este viteza de incarcare. Magazinele online de pe platforma ContentSpeed StartUp obtin o medie a indicatorului Google Page Speed de 80, mai mare fata de valorile obtinute de liderii pietei locale si internationale.”, potrivit comunicatului de presa.

Pana la finalul acestui an, ContentSpeed estimeaza ca 200 de startup-uri in ecommerce vor folosi platforma sa. Platforma debuteaza in aceasta luna, dar in planurile de dezvoltare sunt prevazute actualizari care sa introduca noi functionalitati conform unui plan de dezvoltare si in functie de cerintele pietei.

„Acest produs este dezvoltat pe baza experientei noastre de peste un deceniu in ecommerce-ul romanesc. Know-how-ul acumulat a fost transpus in functionalitati esentiale si absolut obligatorii la lansarea unui magazin online si este acum disponibil oricui vrea sa-si deschida o afacere in online.“, a declarat Radu Vilceanu, CEO & Founder ContentSpeed.

„Succesul unui magazin online nu tine doar de nisa sau produsele comercializate. Diferenta dintre doua magazine online identice este data de modalitatea prin care acestea se promoveaza si stiu sa ajunga la publicul tinta cat mai repede si eficient. Iata de ce am insistat pentru includerea unor functionalitati de marketing online care sa faciliteze mai multe tipuri de promotii pe un numar nelimitat de canale de promovare interne si externe”, a declarat Doina Vilceanu, Chief Marketing Officer ContentSpeed.

Pentru a elimina din riscurile inerente unui startup, ContentSpeed ofera pe site-ul companiei noua platforma spre testare gratuita timp de 14 zile. Abonamentul lunar incepe de la 35 euro.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?