Conferinta internationala Banking 4.0 – au fost confirmati primii 40 de speakers din 19 tari. S-a lansat campania de early bird, cu 40% reducere!

19 octombrie 2021

Organizatorii conferintei internationale Banking 4.0, dedicata tehnologiilor emergente si noilor tendinte in banking, anunta ca primii 40 de experti din 19 tari (Belgia, Cipru, Elvetia, Finlanda, Franta, Germania, Israel, Italia, Luxemburg, Marea Britanie, Polonia, Republica Ceha, Republica Moldova, Romania, Slovacia, Spania, Tarile de Jos, Tailanda, Ungaria) au fost confirmati.

„Anul acesta ne-am propus sa fim cel mai important eveniment pe fintech banking din sud-estul Europei. Comisia Europeana, Consiliul European al Platilor, Federatia Europeana a Bancilor, EMVCo, Berlin Group, Asociatia Europeana a TPP-urilor, European Digital Finance Association, dar si unele dintre companiile fintech din Europa cu cea mai rapida expansiune, isi vor trimite reprezentantii in tara noastra,” a declarat Sergiu CONE, organizator Banking 4.0.

Pe durata a doua zile, 25 si 26 noiembrie, Bucurestiul va deveni capitala Europei in domeniul fintech banking. Printre panelisti, vor fi prezenti 50 de experti din peste 20 de tari dar si o serie de premiere. Astfel, in prima zi vom avea o sectiune dedicata noilor modele de business, cu o selectie a celor mai interesante companii fintech din Europa.

Cea de a doua zi va fi dedicata exclusiv platilor: open banking, instant & mobile, cross-border, biometrie, crypto & blockchain, BNPL si finantare alternativa, infrastructura de plati si solutii.

In plus, participantii vor putea intra in contact pentru networking cu mult inainte de inceperea conferintei, prin intermediul platformei Brella.

De asemenea, timp de doua saptamani, incepand cu data de 19 octombrie (ora 12.00) si pana la 31 octombrie (orele 23.59′), organizatorii vor derula o campanie de early bird, cu reduceri de 40% la toate categoriile de bilete.

Evenimentul va fi unul hibrid, astfel ca participarea se va putea face atat online cat si fizic, in locatie – insa pentru un numar limitat de bilete (maxim 50% din capacitate ca sa fie astfel asigurata o suprafata de 2mp pentru fiecare persoana participanta).

Potrivit cadrului normativ in vigoare (HG 1090/2021 si Hotararea CMBSU nr. 67/2021 – art.12), participarea fizica va fi insa conditionata de prezentarea Certificatului digital al Uniunii Europene privind Covid19 care atesta vaccinarea impotriva virusului SARS-Cov-2, si pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, sau trecerea prin boala (persoanele care se afla in perioada cuprinsa intre a 15-a zi si a 180-a zi ulterioara confirmarii infectarii cu virusul SARS-Cov-2).

Suplimentar, participantii la eveniment vor fi supusi unui triaj epidemiologic la acces si vor avea obligatia de a purta masca de protectie pe toata durata evenimentului.

Evenimentul este sustinut de

IT Smart SystemsPartener Platinum

Infosys, SIA si VisaParteneri Gold

Banca Transilvania, OneSpan, Raiffeisen BankParteneri Silver

BCR, Diebold, Lendrise Marketplace, Montran Corporation, SaltEdge, SIBS Romania, Transaction-Systems, TransfondParteneri Business

Adauga comentariu

Noutăți
Nocash
Cifra/Declaratia zilei

Mihai Draghici – CEO PayByFace

„Dupa ce oamenii creeaza un cont PayByFace si au adaugat cardul, selfi-ul si PIN-ul, si au avut un pic de curaj sa se duca sa incerce, daca au incercat o data plata prin recunoastere faciala nu mai folosesc altceva (n.r. ca modalitate de plata). 80% dintre ei numai asta folosesc. Le place la nebunie.” 

Afla aici rezultatele in adoptia platii prin recunoastere faciala.

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?