Companiile de IT se orienteaza catre piata de solutii ecommerce pentru IMM-uri

19 ianuarie 2021

Compania de software LIFE IS HARD (simbol bursier LIH) intenționează să achiziționeze 100% din acțiunile Innobyte, unul din principalii jucători pe piața de ecommerce din România. Cele două companii intră în etapa de due diligence, potrivit unui comunicat catre Bursa de Valori Bucuresti. Anuntul a fost bine primit de investitori, pretul actiunii LIH crescand astazi cu peste 11%, pana la 9,45 lei.

LIFE IS HARD intenționează să-și adauge, astfel, noi competențe, complementare portofoliului său de specializări, care cuprinde soluții tehnologice adresate în principal pieței IMM din România.

„LIFE IS HARD a început un proces activ de consolidare a fundamentului său de creștere pentru anii următori, astfel încât să devină un partener cu relevanță majoră pe zona de digitalizare pentru companiile și comunitățile din România,” se mai arata in comunicat.

„Complementaritatea și viziunea comună de creștere pe care LIFE IS HARD le are cu INNOBYTE SOLUTIONS S.R.L. stau la baza discuțiilor care se derulează și sunt premise importante pentru a continua dezvoltarea companiilor într-o formulă comună,” precizeaza compania.

Termenii tranzacției vor fi definiți în perioada de due diligence de către acționarii INNOBYTE SOLUTIONS S.R.L. și Consiliul de Administrație al LIFE IS HARD, condus de Cătălin Chiș în calitate de Președinte.

După realizarea tranzactiei, actualii actionari ai INNOBYTE SOLUTIONS S.R.L. urmează să dețină acțiuni în cadrul LIFE IS HARD, iar echipa de management va rămâne în continuare implicată în dezvoltarea afacerii ecommerce, în rol operațional.

###

INNOBYTE SOLUTIONS S.R.L. este o companie românească de dezvoltare software specializată în eCommerce. Pe lângă serviciile de dezvoltare și de mentenanță eCommerce oferite, Innobyte asigură și servicii de securitate, analiză și îmbunătățirea performanței, audit și consultanță de business pentru magazine online din întreaga lume.

Compania a încheiat anul 2020 cu o cifra de afaceri de peste 1,8 mil eur și este un business 100% românesc, fondat în 2006, de către antreprenorul Cătălin Șomfălean.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?