Compania de servicii IT Endava dezvolta platforme de plati folosind limbajul de programare Scala

5 ianuarie 2016

Endava, una dintre cele mai mari companii de servicii IT din regiune, anunta ca a livrat deja in Romania primele proiecte bazate pe limbajul de programare modern Scala pentru organizatii mari, in special din domeniul financiar.

„Cu toate ca este un limbaj de programare relativ nou, Endava a creat deja un nucleu puternic de specialisti Scala in interiorul organizatiei si suntem hotarati sa ne dezvoltam capabilitatile in aceasta zona. Dezvoltarea la nivel de grup a unui nucleu de peste 50 de programatori specializati in Scala ne permite sa livram solutii software competitive bazate pe Scala din centrele noastre din Europa Centrala si de Est. Echipa a acumulat deja experienta practica semnificativa pe aceasta tehnologie si a livrat o platforma de plati inovativa bazata pe Scala”, a declarat Eoin Woods, CTO Endava.

Platforma de plati a fost dezvoltata de centrul Endava din Bucuresti. Proiectul a constat in livrarea unei arhitecturi de referinta orientata pe microservicii in care procesarea informatiei este comandata de evenimente si a fost realizat „pentru un client care dorea sa isi transforme afacerea prin intermediul unei platforme pozitionate pentru a introduce un nou standard in ceea ce priveste modul in care sunt livrate serviciile in intreaga industrie financiara”, potrivit comunicatului de presa.

Endava este o importanta companie de servicii IT din regiune, avand mai mult de 2.500 de angajati, birouri in Londra, New York, New Jersey, Atlanta, Frankfurt, si centre de livrari in Romania, Moldova, Serbia si Macedonia. Fondata in 2000, Endava livreaza solutii software si servicii IT pentru branduri internationale din domenii cum ar fi cel financiar, asigurari, retail, telecomunicaţii, media si tehnologie, pentru a le ajuta sa valorifice tehnologiile digitale si sa se transforme in business-uri mai agile si mai receptive la oportunitatile din piata.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?