Compania Chronos devine integrator de e-commerce

30 august 2013

Compania Chronos, membra a Asociatiei de Plati Electronice din Romania, anunta lansarea propriei solutii de tranzactionare pe Internet pentru comerciantii care vor sa vanda online, prin intermediul cardurilor bancare. Compania este in faza de teste pentru a introduce si plata prin SMS. Serviciul de integrator e-commerce este oferit prin intermediul platformei www.ebpay.ro, care a intrat in productie la data de 21 august a.c., fiind certificata de catre RomCard.

„Primul magazin online integrat deja pe platforma noastra este www.glamour-fur.ro, site de confectii si accesorii din blana naturala care nu are magazine proprii de desfacere ci doar colaborari cu magazine clasice din Romania si Franta. Primele 50 de magazine online vor fi inrolate pe platforma de comert electronic eBpay in perioada imediat urmatoare”, a declarat Anca Balan, director general Chronos (foto).

Conceptul si dezvoltarea software a serviciilor de integrator ecommerce au fost realizate de echipa tehnica a companiei iar serverele de procesare a tranzactiilor de e-commerce sunt instalate in locatia CHRONOS.

eBpay nu ofera doar serviciul de accesare a platformei tehnice de procesare a tranzactiilor de e-commerce. La cerere, compania poate crea si personaliza fiecare site conform standardelor de business ale fiecarui client. De asemenea, Chronos implementeaza modulul de plata conex site-ului de vanzari, efectueaza testarile si certificarile cu toate entitatile implicate si pregateste documentatia pentru banci.

Serviciile sunt concentrate in aplicatii de administrare, marketing online si rapoarte complexe, inclusiv IPN (Instant Payment Notification), care ofera un control deplin asupra activitatii online.
„Experienta proprie CHRONOS in a deschide un magazin virtual ne-a determinat sa cunoastem toate procedurile tehnice si financiare, cerintele bancilor si ale procesatorilor, toate modalitatile de pregatire a dosarelor de autorizare a magazinelor on-line, sa le imbunatatim si acum sa le putem pune la dispozitie colaboratorilor nostri”, a mai precizat Anca Balan.

Timpul de decontare este de 3 zile lucratoare pentru companiile cu vanzari lunare de minim 10.000 Euro si de maxim 10 zile lucratoare pentru cele care realizeaza vanzari sub acest plafon. Comisionul per tranzactie este de minim 2,7% + 1 RON si de maxim 3,5% + 1 RON si este corelat cu numarul de zile in care se efectueaza decontarea. Nu se percepe comision de inrolare decat comerciantilor mari (1.200 RON), care in pachetul de servicii beneficiaza insa de un terminal dedicat.

eBpay foloseste sistemul de autentificare 3D-Secure, serviciu global de securizare a tranzactiilor care contribuie si la reducerea semnificativa a tranzactiilor contestate. eBpay dispune de propria infrastructura securizata si foloseste un certificat SSL (Secure Sockets Layer) pentru transmiterea securizata a datelor de la utilizator catre pagina de plata online. Tranzactiile suspecte sunt filtrate automat iar verificarea lor se face manual de catre operator, cu notificarea comenzii suspecte si follow up.

Despre Chronos
Choronos este o companie romaneasca, cu o vechime de peste 11 ani, ce detine o bogata experienta in domeniul transferurilor financiare si de date in conditii de maxima securitate. Expertiza in domeniul procesarii electronice a datelor se concretizeaza in solutii de autorizare a tranzactiilor in timp real, initiate prin diferite medii.
In afara de dezvoltarea si administrarea solutiilor de comert electronic, Chronos este specializata pe dezvoltarea software pentru aplicatii (prepay, plati facturi, loyalty, arhivare electronica, e-learning), activitati de prevenire si investigare a atacurilor cibernetice, dezvoltare software pentru terminale, precum si activitati de vanzare/inchiriere si service a echipamentelor de tip EFT-POS.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?