FAN Courier, cel mai mare jucător de pe piaţa de curierat, a finalizat primele nouă luni din acest an cu afaceri mai mari cu circa 15% faţă de perioada similară a anului anterior, pe fondul unui volum mai mare de expediţii, potrivit ZF.
„Comerţul online rămâne motorul de creştere în curierat. Magazinele online şi-au crescut contribuţia la 35%-40% din cifra noastră de afaceri. Se comandă tot mai multe electrocasnice, de la televizoare la frigidere. În această perioadă am avut tiruri întregi încărcate cu cauciucuri de iarnă, semn că tot mai multe persoane le achiziţionează de pe internet“, a spus Adrian Mihai, unul dintre acţionarii şi fondatorii companiei.
Fan Courier are contracte cu cei mai mari retaileri online de pe piaţa locală. Black Friday a adus un volum mult mai mare de colete de expediat, plus 50% faţă de o perioadă normală, potrivit lui.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: