Comertul online de accesorii a accelerat in ultimele doua luni. Vanzarile se smartwatch-uri s-au dublat fata de 2019. La fel si platile online cu cardul.

7 mai 2020

WatchShop.ro, considerat cel mai mare magazin online de ceasuri originale din România, a înregistrat o creștere de 40% a vânzărilor de ceasuri și accesorii conexe în luna aprilie, comparativ cu luna anterioară.

„Vârfurile de vânzare din luna aprilie a acestui an au fost înregistrate în săptămâna dinaintea sărbătorilor pascale și spre finalul lunii, când a crescut și valoarea medie a unei comenzi cu peste 50% față de o perioadă obișnuită.”, potrivit comunicatului.


„Închiderea magazinelor fizice, alături de o ofertă bine dimensionată pentru cerințele clienților, au contribuit la creșterea vânzărilor WatchShop.ro în această perioadă, în care industria de comerț online a avut de câștigat.

Din selecția de branduri preferate de clienții WatchShop.ro în aprilie, precum Tissot, Garmin și Marc Jacobs, care oferă modele cu prețuri peste medie, înțelegem că o bună parte din ceasuri au fost achiziționate pentru a fi făcute cadou.”, spune Cătălin Florea, CEO WatchShop.ro.

„Din totalul comenzilor plasate în luna aprilie, circa 60% au fost făcute de clienți noi. Aceștia fac parte dintr-o categorie de public care, până acum, obișnuia să facă achiziții în offline. Interacțiunea noilor clienți cu mediul online și experimentarea beneficiilor unei astfel de achiziții reprezintă un pas înainte pentru comerțul online de accesorii și va contribui la creșterea industriei.”, se mai precizeaza in comunicat

Față de luna aprilie 2019, veniturile WatchShop.ro au crescut cu 10% în perioada analizată. Categoriile care au înregistrat cele mai mari creșteri au fost ceasurile de damă și smartwatch-urile – pe acest segment vânzările s-au dublat față de 2019.

„Suntem deja pe un trend pozitiv, inclusiv dacă ne raportăm la luna aprilie a anului precedent. După o perioadă de câteva săptămâni, în luna martie, în care vânzările de ceasuri și accesorii au încetinit, creșterile din aprilie reprezintă un argument că retailul online va avea de câștigat după contextul Covid-19”, spune Cătălin Florea.

Ultimele săptămâni au adus și o schimbare în comportamentul de achiziție al clienților, care iau deciziile mai rapid și vizualizează mai puține produse înainte de achiziție, fiind mai hotărâți pe un anumit brand sau produs. În paralel cu scăderea duratei medii a sesiunii, plățile online cu cardul s-au dublat în această perioadă.

În această perioadă, WatchShop.ro dă startul campaniei „Maratonul Brandurilor de Top”, care va include cele mai vândute branduri din shop. În intervalul 8-15 mai, clienții pot achiziționa ceasuri cu discount-uri de până la 80%.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?