29 iunie, 2011 – Comertul electronic este singura categorie de comert din Romania care a continuat sa creasca in aceasta perioada de criza. Ritmul sustinut de crestere se va mentine si in urmatorii ani, volumele tranzactionate urmand sa ajunga la 1 mld. Euro in 2014, crede Marius Ghenea (foto), presedintele ARMO (Asociatia Romana a Magazinelor Online).
Prezent la seminarul de astazi cu tema “Comertul online, castigator in criza”, presedintele ARMO apreciaza ca in piata sunt 1 milion de cumparatori online iar cresterea “este foarte rapida de la un an la altul”. Prezent la seminar, ministrul comunicatiilor a folosit aceeasi cifra de 1 milion, insa aceasta reprezinta numarul romanilor care isi pot plati impozitele si taxele cu cardul direct pe Internet prin intermediul platformei www.ghiseul.ro. In prezent, doar 7 primarii permit acest lucru: Primariile din sectoarele 2 si 6, Brasov, Pitesti, Targu Mures, Zalau si comuna Luncavita. Cum pana in vara anului viitor toate primariile vor trebui sa se inroleze in SNEP, rezulta ca piata potentiala a cumparatorilor online se va ridica la peste 10 milioane – cat reprezinta numarul contribuabililor din Romania.
ARMO a fost infiintata in august 2010, cu 21 de membrii fondatori dintre cele mai importante magazine online din Romania – dupa cifra de afaceri (www.123flori.ro, www.azerty.ro, www.comenzipc.ro, www.emag.ro, www.electrofun.ro, www.evomag.ro, www.floriinconstanta.ro, www.fungift.ro, www.magazinultau.ro, www.marketonline.ro, www.mediadot.ro, www.modes.ro, www.pcfun.ro, www.pcgarage.ro, www.pro.ro, www.oktal.ro, www.sevensins.ro, www.shopit.ro, www.toyfun.ro, www.watchshop.ro).
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: