[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Comert electronic: fluxuri de credite online, de peste 400 de clienti pe ora, via aplicatia 4APPLY

1 martie 2024

Aplicația de plata 4Apply dezvoltată de către Starbyte, a înregistrat fluxuri record de peste 400 clienți pe oră, cu vârfuri de 35 de clienți pe minut, potrivit comunicatului. „94% dintre utilizatorii care au fost interesați de achiziții prin e-credit au folosit smartphone-ul și doar 6% au folosit desktopul.” – precizeaza compania.

4Apply este o aplicație de tip plug-in pentru site-urile de e-commerce, care înlesnește și facilitează creșterea vânzărilor prin introducerea posibilității de plată prin Credit Online (e-Credit). Concret, „4Apply pune în legătură site-urile de e-commerce cu instituțiile finanțatoare precum bănci și IFN-uri. În acest fel, orice client care face cumpărături de pe un e-commerce, are posibilitatea de a plăti prin e-credit, pe lângă plata obișnuită cu cardul.” precizeaza compania.


Aplicația asigură identificarea biometrică la distanță, cu realizare de noi conturi online, 100% digital, cu funcționalități precum recunoaștere facială, Liveness Detection, KYC ( know your customer ) și semnătură digitală. Practic, prin realizarea contului virtual al clientului, băncile afiliate aplicației pot oferi credite online, pe loc.” spune Adrian Bacaianu, Director General Starbyte.

Aplicanții beneficiaza de o evaluare digitalizată și de un proces rapid de aprobare a unui credit cu dobândă 0%. Creșterea spectaculoasă a cererii de creditare reflectă apetitul crescut al utilizatorilor pentru cumpărăturile online, dezvoltarea tendintei de e-credit, plus nevoia de accesare a soluțiilor de finanțare foarte bune.” a mai precizat reprezentantul Starbyte.

Potrivit companiei, utilizarea software-ului 4Apply poate accelera procesul de aprobare a creditelor online. „Aceasta poate duce la o experiență mai rapidă și mai convenabilă pentru clienți, eliminând necesitatea completării unor formulare lungi sau a furnizării unor documente suplimentare. Automatizarea fluxului de la înrolare client, până la aprobarea creditului are loc în doar câteva minute.”

Starbyte mai precizeaza ca „aceste automatizări reflectă eforturile de a face procesul de achiziție și finanțare mai fluid și mai accesibil pentru clienți, în timp ce se păstrează o atenție ridicată asupra securității și confidențialității datelor personale”.

Lansata acum trei ani, aplicatia are un grad de adoptie care a explodat in cursul anului 2023. Fata de 2022, s-au realizat de trei ori mai multe contracte incheiate la distanta (documente semnate) si de cinci ori mai multe profiluri de identitate digitala.

„In 2024 planuim sa ne consolidam pozitia pe piata din Romania, in primul rand prin oferirea 4Apply catre mai multi clienti orientati catre zona de digitalizare – oportunitate oferita noua in primul rand datorita acreditarii noastre ADR pentru verificarea identitatii unei persoane la distanta folosind mijloace video -100% automat. In al doilea rand, planuim sa extindem un nou tip de serviciu oferit clientilor financiar bancari de tip broker Si anume un nod central, complet automatizat intre clientii finali, o companie de analiza financiara si mai multe banci participante.” – a mai precizat Adrian Bacaianu.

____________

Starbyte este o companie 100% românească cu o experiență de peste 10 ani în dezvoltarea de software, pentru domeniul Financiar-Bancar, Asigurări și Risk Management, care urmărește Managementul Informaţiei, Managementul Documentelor şi Managementul Proceselor.

4Apply este soluția companiei pentru automatizarea „end-to-end” a procesului de inițiere a împrumutului, de la crearea aplicației financiare până la plata sumei împrumutului.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?