Coletăria.ro semnaleaza „creșteri exponențiale ale vânzărilor cross-border”

29 aprilie 2021

Volumul de colete livrate din U.E. către România s-a dublat în primele luni ale anului și a ajuns la cel mai ridicat nivel de până acum. 80% din livrările cross-border din rețeaua Coletăria.ro reprezintă colete care intră în Romania, iar 20%, expediții dinspre România către Uniunea Europeană și țările din afara U.E.

Schimbările de strategie din comerț și focusul sellerilor pe extinderea în online, inclusiv peste granițe, au dus la „creșteri exponențiale ale vânzărilor cross-border, care, în România, au ajuns la cel mai ridicat nivel de până acum,” potrivit comunicatului de presa.

Începând din 2020, nivelul comerțului cross-border în rețeaua Coletăria.ro, a crescut accelerat atât din România în străinătate, dar mai ales în sens invers, din străinătate către România.

„Vârful a fost înregistrat în primele luni din 2021, când volumul de colete din Uniunea Europeană către România s-a dublat, raportat la perioada similară a anului trecut,” precizeaza compania.

Comerțul online cross-border bidirecțional își va menține trendul ascendent accelerat pe tot parcursul anului, datorită interesului magazinelor online europene de a se extinde dincolo de granițe. Peste 85% dintre magazinele online care aleg serviciile Coletăria.ro livrează sau au în plan să livreze cross-border.

În prezent,  aproximativ 80% din livrările cross-border reprezintă colete care intră în Romania și 20%, expediții dinspre România către U.E.”, spune Alexandr Jeleascov, CEO Coletăria.ro.

Pentru anul 2021, estimările Coletăria.ro vizează o creștere de până la 30% din totalul coletelor procesate pe segmentul cross-border.

Coletăria.ro se alătură rețelei de „International Carriers” agregată de Innoship

Pentru a sprijini magazinele online să livreze mai eficient în piețele în care activează, Coletăria.ro a dezvoltat un parteneriat strategic cu Innoship, agregatorul de servicii de curierat numărul 1 din România. 

Innoship spune ca optimizează interacțiunile dintre retaileri și curieri, eficientizând costurile aferente serviciilor de curierat cu până la 25% și crescând performanța de livrare cu până la 15% printr-o alocare dinamică a comenzilor, în funcție de criteriile selectate de retailer în platformă.

2021 se remarcă, atât în Romania, cât și în Europa Centrală și de Est, printr-o adopție accelerată de către magazinele online a opțiunilor de livrare alternative, precum puncte pick-up sau lockere, ca răspuns la cererea clienților pentru flexibilitate. Încă din primele zile de la implementare, aproximativ 15% din clienții finali aleg punctele pick-up sau lockerele ca opțiune de livrare preferată,” spune Daniel Nicolae, CEO & Cofondator Innoship.

De asemenea, compania mai precizeaza ca oportunitatea de extindere rapidă a afacerii este foarte mare, din punct de vedere logistic, magazinele putând accesa peste 75 de transportatori, din cele 35 de țări în care livrează Coletăria.ro.

Ce cumpără românii din magazinele online din străinătate – IT&C și Fashion

În topul produselor achiziționate din România și livrate în străinătate se regăsesc cărți, produse din segmentul Health & Beauty, Fashion, produse pentru copii, jucării, articole sportive, Gaming și accesorii IT.

În același timp, categoriile cele mai comercializate din străinătate în România sunt: IT&C și Fashion, în mod special, precum și accesorii, gadgeturi, produse Health & Beauty, produse destinate copiilor, articole sportive, Home & Deco și auto – moto.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Mihai Draghici – CEO PayByFace

„Dupa ce oamenii creeaza un cont PayByFace si au adaugat cardul, selfi-ul si PIN-ul, si au avut un pic de curaj sa se duca sa incerce, daca au incercat o data plata prin recunoastere faciala nu mai folosesc altceva (n.r. ca modalitate de plata). 80% dintre ei numai asta folosesc. Le place la nebunie.” 

Afla aici rezultatele in adoptia platii prin recunoastere faciala.

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?