Coletaria.ro: numarul de colete expediate in strainatate de magazinele online din Romania a crescut cu 35% in 2020

9 decembrie 2020

Coletăria.ro, parte a grupului Packeta cu cea mai mare rețea de puncte pick-up din Europa Centrală și de Est, anunta ca a înregistrat anul acesta o creștere de peste 300% a numărului de colete expediate față de anul trecut. „Creșterea a fost influențată, în mare măsură, de contextul actual, determinat de pandemia de COVID-19, în care tot mai multe magazine s-au extins și în mediul online, crescând astfel și numărul comenzilor pe internet,” potrivit comunicatului.

De asemenea, numărul coletelor expediate în străinătate de către magazinele online din România a crescut în 2020 cu 35% față de 2019.

Coletăria.ro anunta si extinderea rețelei naționale de puncte de pick-up și încheie anul cu 210 astfel de puncte, în creștere cu 55% față de anul trecut.

„Pentru anul viitor, avem în plan să deschidem noi piețe și ne propunem creșteri cel puțin duble, conform planului de creștere anuală a grupului Packeta,” a declarat Alexandr Jeleascov, CEO Coletăria.ro.

De asemenea, „Coletăria.ro va continua și extinderea canalelor de vânzări, prin parteneriate cu diferite platforme de eCommerce, acestea asigurând accesul către un segment important de clienți”.

###

Compania a intrat pe piața din România în urmă cu doi ani. Până în prezent, grupul Packeta a transportat mai mult de 20 de milioane de colete, datorită colaborării cu peste 28.000 de magazine online și selleri și operează aproximativ 6.000 de puncte pick-up în Europa Centrală și de Est.

Pe lângă soluția alternativă de livrare (la punctele pick-up), Coletăria.ro este și o platformă logistică și oferă magazinelor online și soluția clasică de livrare a coletelor la domiciliu. Magazinele online își pot expedia coletele nu numai la nivel național, ci și la nivel internațional, în toate cele 27 de țări din Uniunea Europeană, plus Marea Britanie, Ucraina, Federația Rusă, SUA, Elveția și Liechtenstein.

Adauga comentariu

Noutăți
Nocash
Cifra/Declaratia zilei

Mihai Draghici – CEO PayByFace

„Dupa ce oamenii creeaza un cont PayByFace si au adaugat cardul, selfi-ul si PIN-ul, si au avut un pic de curaj sa se duca sa incerce, daca au incercat o data plata prin recunoastere faciala nu mai folosesc altceva (n.r. ca modalitate de plata). 80% dintre ei numai asta folosesc. Le place la nebunie.” 

Afla aici rezultatele in adoptia platii prin recunoastere faciala.

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?