Clientii UPC Romania isi pot plati facturile prin intermediul Garanti Bank: la ATM, filialele bancii sau prin internet banking

29 ianuarie 2016

Garanti Bank a semnat un parteneriat cu UPC Romania in urma caruia clientii operatorului de cablu, atat persoane fizice cat si companii, au posibilitatea de a plati facturile de televiziune, internet si telefonie si prin intermediul Garanti Bank: ATM, filialele bancii, Internet Banking.

“Eforturile noastre se concentreaza pe a eficientiza timpul si a face viata de zi cu zi mai usoara tuturor celor care intra in contact cu produsele si serviciile noastre inovatoare. Astfel, acest parteneriat este in linie cu strategia noastra si va aduce multiple beneficii tuturor clientilor UPC Romania, care vor sa efectueze operatiuni bancare rapide”, a declarat Onur Ozdemir – Transaction Banking Manager Garanti Bank.

“Am dezvoltat de-a lungul timpului o gamă largă de metode alternative de plată a facturilor în beneficiul clienţilor noştri. Iniţiativele noastre vizează întotdeauna o experienţă extraordinară pentru clienţi, iar noul parteneriat cu Garanti Bank vine să susţină o dată în plus preocuparea noastră de a pune la dispoziţia clienţilor cele mai sigure, rapide şi simple modalităţi de a-şi achita facturile”, declară Anca Ghimpeţeanu, Billing & Collection Director, UPC România.

Garanti Bank are peste 300 de bancomate inteligente si 84 de sucursale la nivel national.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?