[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Clientii serviciului Internet banking oferit de Millennium Bank se pot autoriza prin SMS

18 februarie 2010

18 februarie – Clienţii serviciului Internet Banking oferit de Millennium Bank pot efectua tranzacţii folosind o nouă metodă de autorizare, prin SMS. Sistemul de autorizare prin SMS este implementat în premieră în România.

După ce completează detaliile transferului în aplicaţia Internet Banking, clienţii primesc un SMS pe telefonul mobil înregistrat în sistemul băncii, care conţine codul de autorizare a tranzacţiei, format din şapte cifre. Tranzacţia va fi efectuată numai după ce clientul introduce codul de autorizare primit pe telefonul mobil. Codul este unic pentru fiecare plată realizată prin intermediul serviciului Internet Banking.

Pe lângă avantajul gradului sporit de securitate, metoda de autorizare a tranzacţiilor prin SMS este şi foarte uşor de folosit şi nu presupune existenţa niciunui alt dispozitiv. Clienţii au nevoie doar de un calculator conectat la Internet şi de telefonul mobil pentru a putea efectua plăţi prin intermediul serviciului Internet Banking oferit de bancă.

Serviciul Internet Banking al Millennium Bank este disponibil non-stop, atât pentru persoanele fizice, cât şi pentru companii. Acesta permite clienţilor să-şi administreze toate produsele pe care le-au contractat de la bancă. Serviciul oferă acces la toate conturile, depozitele, cardurile şi creditele, iar clienţii pot efectua orice tip de tranzacţie – pot să plătească facturi sau rate la credite, să constituie depozite etc. Comisioanele pentru tranzacţiile operate prin Internet Banking sunt cu 50% mai mici faţă de cele de la ghişeu.

De asemenea, serviciul le permite clienţilor să-şi predefinească o listă de beneficiari pentru plăţi viitoare, să-şi modifice codul PIN pentru card, precum şi limitele de tranzacţionare la bancomate şi la plăţi la comercianţi. Serviciul poate fi accesat de la orice tip de calculator, inclusiv Macintosh, folosind o gamă variată de browsere de internet.

Aproximativ 60% dintre clienţii Millennium Bank au contractat serviciul Internet Banking. 80% din numărul tranzacţiilor efectuate de clienţii băncii în luna decembrie 2009 au fost realizate prin intermediul serviciului Internet Banking, iar volumul acestora a fost de aproape 195 de milioane de lei.

Sursa: Millenium Bank

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?