Clientii Raiffeisen Bank pot plati cu Apple Pay

16 octombrie 2019

Raiffeisen Bank lanseaza astazi Apple Pay, o metoda de plata care transforma platile mobile oferind simplitate si siguranta clientilor. Cu Apple Pay pe iPhone si Apple Watch, clientii pot face cumparaturi la comercianti, oriunde in lume.

Cand clientii folosesc un card de debit sau de credit cu Apple Pay, numarul de card nu este stocat pe dispozitivul folosit, nici pe serverele Apple. In schimb, este alocat dispozitivului un numar unic, criptat si stocat in siguranta pe telefon sau smartwatch.

„Apple Pay este simplu de activat, iar clientii vor putea beneficia, in continuare, de toate ofertele si avantajele date de cardurile de credit si de debit ale Raiffeisen Bank. Clientii care au un card de cumparaturi Raiffeisen Bank pot face inclusiv plati in rate fara dobanda prin Apple Pay.”, potrivit comunicatului.

Cu iPhone si Apple Watch, clientii Raiffeisen Bank vor putea plati prin Apple Pay in magazine, restaurante si in multe alte locuri care permit plata contactless. Fiecare cumparatura cu Apple Pay este autorizata prin Face ID (recunoastere faciala) sau cu o simpla atingere, prin Touch ID (recunoastere prin amprenta), ori cu parola dispozitivului.

Utilizarea Apple Pay este gratuita, atat in tara, cat si in strainatate, iar platile cu telefonul mobil sunt realizate fara taxe sau comisioane.

Pentru mai multe informatii despre Apple Pay, vizitati www.raiffeisen.ro/applepay

Raiffeisen Bank a intensificat, in ultimii ani, procesul de simplificare si transformare digitala. Banca a dezvoltat o suita de solutii digitale de creditare, plati online si plati cu dispozitive mobile care sa raspunda nevoii clientilor de a avea acces la servicii bancare oriunde, oricand.

Raiffeisen Bank ofera servicii universale de banking pentru 2 milioane de clienti persoane fizice, 92.000 de IMM-uri si 5.700 de companii mari si medii. Peste 650.000 clienti digitali folosesc aplicatiile Raiffeisen Smart Mobile si Raiffeisen Online. Banca are aproape 5000 de angajati si o retea de peste 400 de agentii in toata tara, aproximativ 900 de ATM-uri, 250 de masini multifunctionale (MFM-uri) si o retea de 20.000 de POS-uri.


Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?