[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Clientii persoane juridice ai Raiffeisen Bank sunt invitati sa contracteze noile servicii de banca la distanta pana pe 16 august a.c. Pentru clientii persoane fizice, banca lanseaza o noua aplicatie.

9 iunie 2022

Incepand cu data de 16.08.2022, Banca va retrage din oferta sa serviciile Raiffeisen Online IMM si Smart Mobile IMM. Pentru accesarea serviciilor de internet banking si mobile banking oferite de banca in continuare, este necesara contractarea noilor servicii, Noul Raiffeisen Online IMM si  Raiffeisen Smart Business. Noile servicii sunt oferite in aceleasi conditii de pret precum cele existente.

Potrivit Raiffeisen Bank, dispozitivul hard-token pe care utilizatorii il detin in prezent NU va mai putea fi utilizat pentru autentificare si autorizare tranzactii, fiind necesara predarea acestuia in cea mai apropiata agentie Raiffeisen Bank; in cadrul noilor servicii,  autentificarea si autorizarea tranzactiilor se vor realiza cu ajutorul aplicatiei SmartToken.

Banca precizeaza ca  noile servicii Noul Raiffeisen Online IMM si Raiffeisen Smart Business nu ofera la acest moment functionalitatea de Incarcare fisiere servicii suplimentare, prin urmare, de la data incetarii contractului privind serviiciile Raiffeisen Online IMM si Smart Mobile IMM (16.08.2022)  clientii nu vor mai putea utiliza aceasta optiune. In consecinta, urmatoarele produse, servicii si functionalitati care permiteau pana acum utilizarea inclusiv prin incarcarea de fisiere/documente in aplicatia Raiffeisen Online nu vor mai beneficia de aceasta optiune: 

– Direct debit (intra si interbancar);

– Plati multiple (ca de exemplu: pensii, diurne dividende, drepturi de asistenta sociala sau garantii gestionari);

– Plati pensii;

– Solicitare tipizate instrumente de debit;

– Formulare Mentiuni Speciale Plati/Incasari;

– Cerere distribuire numerar prin transportator;

– Documente justificative plati salarii;

– Trageri din credit;

– Emitere/Modificare Scrisori de Garantie;

– Emitere/Modificare Acreditive;

– Contracte semnate electronic;

– Transmiterea documentelor aferente procesului de actualizare a datelor Clientilor IMM eligibili.

De asemenea, banca mai precizeaza ca noile servicii, Noul Raiffeisen Online IMM si Raiffeisen Smart Business, nu ofera posibilitatea de a obtine cursuri de schimb negociate pentru schimburile valutare. Pentru a beneficia de aceasta optiune , va fi necesar sa solicitati contractarea serviciului R-Flex. 

Aplicatia Raiffeisen Smart Market pentru persoane fizice

Prin aplicatia Raiffeisen Smart Market, banca isi propune sa fie cu un pas mai aproape de viziunea sa, aceea „de a deveni ecosistemul financiar preferat din Romania”.   

„Raiffeisen Smart Market este o aplicatie de loializare inovativa, bazata pe un ecosistem digital, ce isi propune sa aduca impreuna clientii digitali persoane fizice, cu partenerii si comerciantii, persoane juridice, pentru a-si impartasi unii altora experienta, a mobiliza resurse si a crea valoare pentru toti,” se arata in comunicatul de presa

Ne dorim sa ne loializam clientii oferindu-le produse si servicii digitale personalizate, care sa raspunda perfect nevoilor lor, dar si recunoasterea noastra, prin beneficii atractive, de la partenerii bancii. Practic, aplicatia invata preferintele utilizatorilor si le ofera beneficii relevante, prin intelegerea comportamentului de consum al acestora, cu ajutorul tehnologiei AI. Vom continua investitiile in infrastructura digitala, astfel incat clientii nostri sa se bucure de experiente unice de utilizare, in fiecare zi”, a spus Vladimir Kalinov, vicepresedinte Retail la Raiffeisen Bank.    

„Este prima aplicatie bancara din Romania care le ofera acestora in acelasi timp: discount-uri sau premii de la branduri relevante din piata romaneasca si nu numai – cashback pentru platile cu cardul Raiffeisen, puncte de loialitate, oferte la produse bancare si premii,” potrivit comunicatului. Si, nu in ultimul rand, campanii personalizate pentru nevoile lor, pe care aplicatia le „invata” utilizand servicii de AI si Advance Analytics. 

Beneficiaza de aplicatia Raiffeisen Smart Market clientii aplicatiei de mobile banking pentru persoane fizice, Smart Mobile, ce detin minimum un card Raiffeisen Bank.

Aplicatia este disponibila, deocamdata, in App Store si Play Store pentru dispozitive cu sistemul de operare in versiunea minimum 10 Android sau minimum 13 iOS.  In plus, clientii vor putea sa isi salveze in aplicatie toate cardurile de loialitate cu ajutorul functiei „Carduri Virtuale” pentru a avea o experienta de shopping completa si stress-free.   

„Pentru companii si antreprenori, Raiffeisen Smart Market inseamna un nou canal digital de vanzare si de promovare a produselor proprii, sustinut de solutii de inteligenta artificiala,” se mai arata in comunicat. Astfel, vor putea sa isi comunice mai „smart” campaniile si sa fie mai aproape de nevoile clientilor.  

„In acest ecosistem, Raiffeisen Bank va avea si rol de comerciant, Smart Market fiind un nou canal digital de promovare si vanzare a produselor si serviciilor bancii,” mai precizeaza Raiffeisen. 

Mai multe detalii aici

_______________

 
Raiffeisen Bank este una dintre top 5 banci universale din Romania si deserveste peste 2,25 milioane de clienti persoane fizice si juridice. Banca are 4600 de angajati, 300 de agentii in toata tara, 1100 de ATM-uri, din care 455 masini multifunctionale (MFM-uri) si o retea de 25.600 de POS-uri. Banca are  peste 1 milion de clienti digitali care folosesc aplicatiile Raiffeisen Smart Mobile si Raiffeisen Online.  

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?