De acum inainte, clientii persoane juridice ai LIBRA INTERNET BANK pot semna online documentele solicitate de catre banca, prin semnatura electronica pusa la dispozitie gratuit in internet banking.
“Intr-o perioada a digitalizarii accelerate si a rapiditatii, simplificarea modului de lucru cu clientii ramane una dintre preocuparile noastre fundamentale. Odata cu aceasta facilitate, aducem o noua imbunatatire experientei bancare a clientilor nostri. Clientii nu mai trebuie sa se mai deplaseze la banca pentru semnarea documentelor si castiga, astfel, foarte mult timp pe care il pot dedica altor scopuri”, a declarat Emil Bituleanu, Director General al LIBRA INTERNET BANK.
„Primul client al bancii care a folosit acest serviciu a fost un medic din judetul Sibiu, care a utilizat sectiunea dedicata din internet banking pentru semnarea unui contract de credit destinat finantarii activitatii curente a cabinetului sau medical. Serviciul va fi pus la dispozitia clientilor, in mod gradual.”, potrivit comunicatului de presa.
„Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”