Clientii ING, persoane fizice, pot face retrageri fara card de la ATM-urile bancii, prin aplicatia mobila Home’Bank

13 august 2020

Începând cu acest weekend, clienții ING care dețin un cont curent au posibilitatea de a retrage numerar fără a-și folosi cardurile la toate bancomatele ING din România.

Această funcționalitate poate fi accesată exclusiv prin aplicația mobilă Home’Bank, unde clienții pot genera un cod format din șase cifre care va fi ulterior solicitat și introdus la bancomat.


90% din accesările Home’Bank provin de pe dispozitive mobile.

Cum funcționează?

Clienții trebuie să deschidă aplicația mobilă Home’Bank, să meargă la secțiunea Plăți și să acceseze Retragere fără card. Acolo, ei selectează suma și contul curent din care aceasta va fi retrasă.

Codul format din șase cifre este apoi generat și are o disponibilitate de maximum 15 minute. Odată generat, validitatea codului poate fi verificată în Home’Bank, unde clienții au un cronometru în timp real în secțiunea dedicată, precum și un pop-up în pagina de pornire a aplicației care îi avertizează că au un cod activ.

În plus, utilizatorii aplicației mobile Home’Bank au opțiunea de a dezactiva codul în timpul acestor 15 minute de valabilitate, în cazul în care se răzgândesc în privința sumei pe care doresc să o retragă sau doresc anularea operațiunii cu totul.

Funcționalitatea de retragere fără card este disponibilă numai pentru conturile curente în lei, iar limita de retragere este de 500 RON/zi, respectiv 10.000 RON/lună. Odată finalizate tranzacțiile, clienții primesc notificări push sau sms, dacă cele două opțiuni sunt activate în aplicație.

Aceasta este o funcționalitate pe care clienții noștri digitalizați cu siguranță o vor aprecia. În timp ce majoritatea dintre noi ar ieși din casă fără portofele, este mult mai puțin probabil să facem asta fără telefoanele noastre. Noi o vedem ca pe o soluție pentru acele momente în care ai nevoie rapid de o sumă mică de numerar, ți-ai uitat cardul acasă, iar plata mobilă nu este o opțiune dintr-un motiv sau altul”, a declarat Javier Montes Pita, Head of Retail ING Bank Romania.

În ceea ce privește operațiunile cu numerar fără card, ING oferă acum un serviciu complet. Pentru cei care doresc să depună numerar fără a-și folosi cardurile, banca a lansat în 2018 un serviciu destinat atât clienților, cât și non-clienților. Acest serviciu se bazează pe același principiu, însă codul este generat de consultanții ING Office, iar valabilitatea acestuia se încheie la sfârșitul zilei în care a fost emis (23:59 PM).

Mecanismul de depunere a numerarului este simplu: persoanele care doresc să depună trebuie să comunice consultanților ING Office IBAN-urile în care doresc să depună numerar, sursa banilor și scopul transferului (conform cerințelor legale de a obține aceste detalii). Apoi, aceștia primesc un cod care poate fi utilizat pentru depunerea în bancomat.

Înființată în 1994, ING Bank România este a patra bancă în top 10 bănci locale, conform activelor, avand in portofoliu peste 1,6 milioane de clienți din trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri și Mid-Corporate și Wholesale Banking.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?