În medie, clienții ING accesează în jur de 5.000 de credite de nevoi personale pe lună în ING Home’Bank, iar cca. doi din 10 români accesează un credit de nevoi personale prin ING.
Începând de luna aceasta, clienții ING își pot închide creditele de nevoi personale 100% online prin rambursare anticipată totală. Astfel, banca oferă un proces end-to-end online, unde clienții au controlul complet asupra deschiderii, administrării plăților și închiderii unui credit de nevoi personale direct din ING Home’Bank, indiferent dacă l-au obținut în rețeaua ING Office sau prin aplicația de internet și mobile banking.
Roxana Cristea, Lending Tribe Lead, ING Bank România: „Fiecare funcționalitate pe care alegem să o dezvoltăm în Home’Bank aduce clientului instrumentele de care are nevoie să își administreze banii simplu, singur, investind timp doar pentru lucrurile importante pentru el, nu și pentru drumuri la bancă. Închiderea creditului de nevoi personale online este încă un pas în această direcție, către un client și mai independent, și mai în control asupra propriilor finanțe.”
Procesul de rambursare și închidere durează câteva minute, poate fi făcut de pe orice dispozitiv, laptop, desktop sau smartphone, și îi scutește pe clienți de timpul și efortul de a se deplasa până la un punct de lucru fizic, în rețeaua ING Office. Pașii pe care clienții trebuie să îi parcurgă în ING Home’Bank:
După parcurgerea acestor pași, clienților li se va afișa un ecran de confirmare în aplicație. În scurt timp, aceștia vor primi și un e-mail cu un document PDF care confirmă închiderea creditului de nevoi personale și informații privind asigurarea atașată creditului.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: