Clientii Fashion Days isi pot recupera banii in maxim 30 de minute, in cazul unui retur. Daca au salvat in prealabil datele cardului in cont.

29 mai 2020

Cei care beneficiază de acest serviciu exclusiv sunt cei mai fideli clienți Fashion Days, care comandă frecvent și returnează responsabil. Clasamentul este făcut lunar și, în cazul unui retur, primii 150 000 de clienți fideli primesc banii înapoi pe card în maxim 30 de minute de la preluarea coletului de către curier sau în showroom-urile eMAG, fără a mai fi nevoie să aștepte verificarea coletului în depozit înainte de transfer.

Toți clienții Fashion Days beneficiază, de asemenea, de servicii rapide de retur și recuperarea banilor în 30 de minute de la verificarea coletului în depozit sau showroom-urile eMAG, dacă au salvat în prealabil datele cardului în cont.


Datele publicate insa pe site, legate de returul responsabil, ofera insa o alta realitate in ceea ce priveste returnarea banilor.

Masura este gandita pentru a impulsiona vanzarile de fashion, puternic afectate de Covid-19. Conform estimărilor Fashion Days, s-a inregistrat o scădere a pieței cu 17% în trimul trimestru din 2020 iar estimarea pentru aprilie-iunie este o scadere cu 76% față de aceeași perioadă din 2019; pornind de la o piața în creștere cu aproape 10% în ultimul trimestru al anului 2019. 

Noul beneficiu oferă avantaje multiple atât pentru client, căruia nu i se țin banii blocați, cât și pentru întregul ecosistem, deoarece încurajează plata cu cardul și salvarea datelor cardului in cont, recomandări care îmbunătățesc întreg fluxul, plata fiind asociată unui card, și susțin, de asemenea, măsurile de prevenție Covid. Pentru cei care aveau temeri legate de retur, acum mesajul nostru este simplu: comanzi cu cardul, produsele vin repede și, dacă unele nu îți vin și vrei să le returnezi, primești banii extrem de rapid, deci nu e nevoie să fugi spre malluri pentru a evita riscul de a avea bani blocați pe o perioada lungă. ”, menționează Robert Berza, Director General Fashion Days, citat de wall-street.ro.

În timp ce magazinele stradale sau mall-urile au fost închise, segmentul online de fashion a crescut în aprilie și estimările Fashion Days arată ca trendul ultimelor săptămâni va continua pentru următorul an. Ca atare, de la un palier de peste 10% din total piață, ecommerce-ul de fashion va ajunge în Q2 2020 la 57% și din iarna lui 2020 și primăvara lui 2021 se va stabiliza la 25% din total piață. De la acest palier creșterea va continua gradual în următorii ani.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?