[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Clientii Fashion Days au plasat peste 1,3 milioane de comenzi in 2018 – 60% au venit din aplicatia de mobil

21 ianuarie 2019

Aplicatia Fashion Days a fost „cea mai utilizata platforma”, spune compania – crestere de 20% fata de 2017.

Media comenzilor anuale pentru fiecare client a depășit cifra 4, în timp ce media numărului de produse este de peste 9 articole. Coșul mediu a păstrat, de asemenea, trendul pozitiv și a fost de aproximativ 315 lei. Cea mai importantă evoluție a înregistrat-o, însă, canalul preferat pentru plasarea de comenzi: aplicația Fashion Days.

„Explorarea imediată a întregii oferte Fashion Days, prin intermediul aplicației pentru mobil, a fost unul dintre principalii factori de creștere în 2018. 60% dintre comenzi au fost plasate prin intermediul acestei platforme, cu 20% mai multe față de 2017. Accesul facil si rapid la aplicație, oricând și oriunde, s-a regăsit și în numărul de comenzi per client, aproape 5, în medie, față de doar 2,6 din desktop.”, potrivit comunicatului de presa.

„Succesul aplicației Fashion Days nu este unul întâmplător, ne-am dat seama încă de acum câțiva ani că această platformă este direcția pe care trebuie să ne consolidăm eforturile. Mai mult de 60% dintre români dețin și accesează Internetul de pe un smartphone, astfel că e absolut normal să își dorească să ajungă cât mai rapid și mai simplu la produsele Fashion Days… Pentru prima dată, numărul de comenzi din aplicația pentru mobil este mult peste cel generat de către desktop”, spune Robert Berza, General Manager Fashion Days.

Încălțămintea și accesoriile sport se află pe primul loc în topul celor mai comandate produse, atât în cazul femeilor cât și al bărbaților.

București și Ilfov rămân zonele cu cele mai multe comenzi plasate. Astfel, clienții din Capitală au efectuat 42% din totalul comenzilor. Dintre acestea, 75% au fost livrate rapid, respectiv în aceeași zi sau a doua zi. La nivelul țării, 58% dintre colete au ajuns la destinație a doua zi.

Fashion Days oferă beneficii unice pe piața de online fashion în ceea ce privește opțiunile de retur. Includerea showroom-urilor eMAG în acest proces a făcut ca peste 40% dintre retururile din București să fie făcute într-una dintre cele 3 locații de acest tip. Returul în showroom-urile eMAG oferă clientului posibilitatea de a primi banii pe loc, dacă plata a fost făcută ramburs, și mult mai rapid decât procesul standard, în condițiile altor modalități de plată. În țară, în orașele unde există astfel de locații, procentul este de aproximativ 15%.

Fashion Days este operational de peste 9 ani. In prezent are peste 1.000.000 de clienți, fiind prezenta pe trei piete in regiune: România, Bulgaria și Ungaria.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?