[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Clientii eMAG isi pot ridica pachetele din sase oficii postale in Capitala – tinta este extinderea parteneriatului la 800 de oficii in toata tara

15 martie 2016

Compania Naţională Poşta Română extinde parteneriatul cu eMAG prin care operatorul naţional de servicii poştale livrează colete către clienţii retailerului online, prin intermediul serviciului PostCollect. Astfel, începând cu luna aprilie, cei care vor să-şi ridice personal produsele comandate vor avea la dispoziţie şase oficii poştale din Bucureşti care vor furniza acest serviciu.

Noile puncte de livrare PostCollect din Capitală vor acoperi zonele: Tineretului, Unirii, Piaţa Sudului, Titan, Dristor şi Obor. Este vorba despre OP 44, 46, 61, 72, 77 şi 79. În faza pilot a proiectului cu eMAG, demarată la mijlocul anului trecut, Poşta Română a început livrarea coletelor retailerului la Oficiul Poştal Buzău 7 şi la Oficiul Poştal Târgovişte 4. Într-o perspectivă imediată, alte puncte de livrare se vor deschide şi în alte zone importante din Capitală, precum şi în ţară, în cadrul aceluiaşi parteneriat.

„Dezvoltarea produsului PostCollect se încadrează în strategia Poştei Române de a creşte cota de piaţă pe segmentul de livrare a mărfurilor comandate on-line. Am selectat o opţiune de livrare alternativă, care se adresează clienţilor ocupaţi, care nu mai vor să aştepte curierul, preferând să-şi ridice singuri produsele de la un punct fix, aflat în proximitatea domiciliului sau a locului de muncă. Strategia noastră şi acest produs valorifică potenţialul reţelei poştale, care numără peste 5.600 de subunităţi pe întreg teritoriul naţional”, a declarat Irina Purcaru, Directorul Direcţiei Operaţiuni şi Relaţii Comerciale a Poştei Române.

În cadrul serviciului PostCollect, operatorul naţional de servicii poştale preia, sortează şi livrează coletele partenerului la sediul subunităţilor poştale participante, în funcţie de alegerea clientului. Aceasta poate fi făcută printr-un singur click, pe site-ul retailerului. Strategia Poştei Române vizează extinderea serviciului Postcollect în cele peste 800 de oficii poştale cu acces VPN. Toate unităţile selectate au ghişee special dedicate acestui serviciu, program extins – seara şi în weekend.

Expediţiile eMAG sunt monitorizate în sistem Track&Trace pe tot parcursul lor, de la prezentare până la livrare. Destinatarii sunt avizaţi de către eMAG, printr-un SMS, în momentul în care coletele sunt predate Poştei Române. După sosirea coletului la punctul de livrare, destinatarii sunt anunţaţi, tot prin SMS, că expediţia este disponibilă pentru ridicare la sediul oficiului poştal. Livrarea coletelor se face la sediul oficiilor poştale prin intermediul ghişeelor dedicate şi vizibil semnalizate, clientul având opţiunea deschiderii coletului pentru verificarea conţinutului.

Conform contractului încheiat, Poşta Română poate păstra coletele avizate în oficiile poştale timp de 10 zile calendaristice, de la data preluării lor de la eMAG. Timpul în care coletul va ajunge la punctul de livrare este de cel mult două zile, putând fi prelungit cu încă o zi în situaţia depăşirii orei limită de predare a trimiterilor de către eMAG.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?