Soluțiile de semnătură digitală și respectiv conectare POS cu casa de marcat sunt oferite clienților în cadrul parteneriatului pe care UniCredit Bank îl are cu Trans Sped, furnizor de certificate digitale calificate cu chei criptografice păstrate în cloud de pe piața autohtonă.
Banca ofera antreprenorilor posibilitatea ca atunci când achiziționează POS-uri de la bancă să opteze și pentru una din casele de marcat și/sau program de gestiune oferite de partenerii băncii, POS-ul și casa de marcat fiind automat legate.
„Clienții pot beneficia, în acest fel, de eficiență sporită, de simplificarea activității de gestiune și scăderea riscului de eroare și, totodată, de suport în relația cu autoritățile, fișierele XML care trebuie transmise lunar autorității fiscale fiind pregătite automat.”, potrivit comunicatului.
Clienții UniCredit Bank beneficiază de 20% reducere din prețul standard al pachetelor oferite de partenerii băncii pentru case de marcat și/sau software de gestiune.
În perioada 23 iunie – 30 septembrie 2020, UniCredit Bank desfășoară o campanie de promovare a trei soluții digitale pentru companii: semnatura electronică calificată, soluția pentru conectarea POS cu casa de marcat cu sistem de gestiune, și soluția de e-commerce.
„Cel mai bine este sa imprumuti maxim 25% din venitul net, pentru a sta linistit. Cata casa imi permit? Asta inseamna 4 ani de venituri.”
Afla aici sfaturile expertului