[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Clientii Carrefour isi pot scana produsele si plati de pe telefon printr-o aplicatie

7 noiembrie 2016

Carrefour România, al doilea jucător de piaţa locală de re­tail alimentar, cu afaceri de 5,1 mld. lei anul trecut, a lansat o aplicaţie mobilă cu ajutorul căreia clienţii utilizatori de smart­phone-uri îşi pot scana singuri produsele şi plăti direct de pe telefon în toate magazinele din reţea.

Aplicația CarrefourPay se poate descărca gratuit pe toate terminalele smart ce rulează sistemele de operare iOS și Android. După ce își înregistrează un card bancar în aplicație, clienții pot plăti cumpărăturile, își pot genera facturile fiscale și pot afla imediat prețul produselor în magazinele Carrefour, prin scanarea unui cod de bare. De asemenea, clienții pot afla care este valoarea totală a cumpărăturilor făcute.

Cum funcționează aplicația?

După descărcarea aplicației, cumpărătorul trebuie să înregisteze un card bancar în interiorul ei. Atunci când merge la cumpărături, clientul scanează codurile de bare ale produselor pe care le alege și are posibilitatea să țină evidența prețului pentru tot coșul de cumpărturi. Ulterior, clientul merge la casa de marcat, unde produsele îi sunt scanate, apoi se solicită plata prin această aplicație.

Sistemul intern al Carrefour generează un cod, pe care clientul trebuie să-l scaneze, iar suma de plată este afișată pe ecranul telefonului.

„Suma de plată poate fi aprobată de clienți printr-o simplă atingere pe telefonul mobil. Suntem bucuroşi că am creat o soluție care să înlocuiască efectiv plata cu carduri și bani, aspect care îmbunătățește experiența la cumpărături a clienților noștri, adăugând funcții inteligente și inovatoare. CarrefourPay este o soluție extrem de user-friendly, cu o interfață intuitivă, eficientă și ușor de folosit,”, a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dinamică Comercială&Pricing Carrefour România.

Astfel, lanţul francez de hipermarketuri este cu un pas înaintea grupului ger­man Kaufland, liderul pieţei locale de comerţ modern, care a lansat la rândul lui la sfârşitul acestei veri o aplicaţie mo­bilă. Aceasta permite însă deocamdată doar scanarea pro­duselor din coş într-un singur supermaket (Barbu Văcărescu), funcţionalitatea de plată direct cu telefonul mobil nefiind încă disponibilă.

In toata reteaua Carrefour era deja introdusa facilitatea de plata cu mobilul a cumparaturilor, inca din vara acestui an, odata cu implentarea aplicatiei mobilpay wallet, dezvoltata de catre Netopia, Pana acum, aceasta modalitate de plata a fost introdusa in Cora si Selgros, sase regii de trasnport din tara precum si la peste 4000 de comercianti din portofoliul Netopia .

Carrefour deține la nivel național 282 de magazine dintre care 31 hypermarketuri Carrefour, 111 supermarketuri Market, 86 magazine Billa, 43 magazine de proximitate Express, 10 magazine de proximitate Contact și un magazin de comerț online:www.carrefour-online.ro. Francezii au încheiat anul financiar 2015 cu o cifră de afaceri de 6,2 miliarde de lei și un profit de 127 de milioane de lei, rezultat care îi clasează pe locul doi într-un top al retailerilor pe 2015, în funcție de cifra de afaceri.

Sursa: magazinulprogresiv.ro

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?