[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Clientii BT au tot mai multe intrebari legate de produsele si serviciile bancii – transferul de bani si cardurile sunt principalele subiecte

16 ianuarie 2018

Aproximativ 1 milion de persoane au generat 3 milioane de vizite, in cursul anului 2017, prin platforma Intreb BT, pentru a se informa cu privire la servicii, produse si operatiuni bancare: ce inseamna acestea si cum sa procedeze intr-un anumit context in relatia cu banca. ”Cresterea numarului de vizitatori este de aproape 200% in 2017 fata de 2016. Cele mai cautate subiecte in 2017 au fost urmatoarele: transfer de bani, carduri, cont curent, codul SWIFT si credite.”, potrivit comunicatului de presa.

Accesand Intreb BT, cei interesati pot afla, de exemplu, care sunt pasii necesari in cazul pierderii unui card bancar, cum se poate reseta online PIN-ul, care sunt actele necesare pentru deschiderea unui cont la banca sau ce inseamna codul SWIFT. Informatiile sunt grupate pe platforma in aproape 20 de categorii: cont curent, carduri, credite, depozite, BT24, credite responsabile, operatiuni bancare etc.

Intreb BT este cel mai mare program online de educatie financiara al Bancii Transilvania, util atat pentru clienti, cat si pentru cei interesati in general de informatii financiar-bancare. Platforma a fost lansata in anul 2014 si dezvoltata in-house, la BT. Contine peste 700 de intrebari si raspunsuri despre cele mai intalnite subiecte in colaborarea Bancii Transilvania cu clientii sai. De asemenea, prin intermediul acesteia pot fi adresate intrebari pe subiecte specifice. Intreb BT are, incepand cu 15 ianuarie a.c., un concept vizual nou.

Sergiu Mircea, Director Marketing si Comunicare, Banca Transilvania, afirma: “Banking responsabil inseamna inclusiv informatii accesibile si utile despre produse, servicii si operatiuni bancare, dar si despre ce anume trebuie sa faca o persoana intr-un anumit context, in relatie cu banca, mai ales ca acum multe se pot rezolva rapid, printr-un telefon la Call Center, prin Mobile Banking sau Internet Banking. Intreb BT cuprinde raspunsuri la intrebarile CE & CUM SA, este o platforma pentru cei care doresc sa stie mai mult, sa inteleaga mai bine bankingul si sa aleaga informat si responsabil atunci cand vin la banca”.

In cadrul platformei Intreb BT este adaugat continut permanent de catre echipa bancii, in functie de noutati si de alte subiecte de interes din partea clientilor. Peste 2.700 de persoane s-au informat zilnic de pe Intreb BT, in 2017.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?