[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Clientii BCR primesc premii in bani daca aduc noi clienti

18 octombrie 2013

Lansata in iunie 2006 de Finansbank pentru CardFinans Avantaj, metoda continua sa fie un important canal de promovare in strategia de marketing a emitentilor. BCR a lansat, recent, Programul “Recomanda un prieten” care se adreseaza clientilor BCR detinatori de carduri de credit. Dupa obtinerea cardului de cumparaturi, atat noul detinator de card cat si cel ce l-a recomandat vor beneficia de un bonus in valoare de 50 lei.

“Recomandarea poate fi facuta foarte simplu prin completarea formularului de recomandare de pe www.bcr.ro, sectiunea Carduri sau printr-un apel telefonic la Info BCR.”, a precizat Bianca Ionita, Sef Departament Emitere Carduri BCR.


In plus fata de bonusul de 50 RON, in perioada 1 Octombrie – 31 Decembrie 2013 banca ofera prietenilor recomandati premii, prin tragere la sorti, in valoare de peste 14.000 Euro dupa cum urmeaza: 100 de vouchere Flanco in valoare de 500 lei / voucher si 3 vouchere Perfect Tour in valoare de 1.000 EUR / voucher.

Toti posesorii de card de credit BCR pot face recomandari si pot beneficia de avantajele campaniei, indiferent de tipul de card detinut. Clientilor noi, BCR le pune la dispozitie 3 tipuri de carduri de credit: Powercard Standard, Powercard Contactless si Powercard Gold.

„Alaturi de bonusul garantat si premiile atragatoare, clientii pot beneficia oricand de avantajele cardului de credit BCR: plata in rate cu dobanda 0% la comerciantii parteneri – o facilitate preferata de utilizatorii de carduri, datorita faptului ca nu exista costuri in utilizarea acestei optiuni de plata. Totodata, detinatorii de carduri BCR beneficiaza de reduceri suplimentare la achizitia de bunuri si servicii in locatiile partenere“, a adaugat Bianca Ionita.

Practica folosirii clientelei proprii ca forta de vanzare a fost lansata inca din iunie 2006 pe piata romaneasca de catre FinansBank, actuala Credit Europe. Promotia „Prin CardFinans Avantaj fiecare prieten iti aduce un bonus” avea un mecanism asemanator: orice posesor de CardFinans Avantaj care apela gratuit un Tel Verde si oferea informatii despre potentiali clienti ce puteau obtine acest card, primea un bonus in functie de numarul de carduri acordate acestora si un superbonus pentru minim 11 carduri acordate in perioada campaniei.

„Numarul de apeluri primite inca din primele zile ne-a demonstrat potentialul pe care il poate avea aceasta campanie in randul posesorilor de card de aceea dupa o perioada de proba in care am dorit sa testam impactul acesteia, am decis sa continuam campania, intensificand modalitatile de promovare.”, declara in 2006 Flavia Branga, Vicepresedinte Adjunct – Departamentul Carduri & Canale Alternative de Distributie, Finansbank (Romania) S.A.

Se pare ca metoda de a folosi proprii clienti pentru a atrage noi clienti nu si-a pierdut din potential dupa trecerea anilor, si continua sa fie un canal de promovare eficient folosit acum si de BCR in strategia de marketing.

Bianca Ionita s-a alaturat echipei BCR in 2012, anterior facand parte din departamentul de carduri al Credit Europe, institutie care a lansat, in premiera pe piata romaneasca, si cumparaturile cu plata in rate si dobanda zero, cu bonus pentru fiecare tranzactie efectuata.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?