[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Clientii BCR pot contracta direct din aplicatia George o asigurare care acopera inclusiv costul tranzactiilor frauduloase cu cardul si furtul numerarului retras de la ATM

21 decembrie 2020

BCR în parteneriat cu OMNIASIG Vienna Insurance Group lansează Multi Protect, „prima asigurare digitală complexă destinată acoperirii pierderilor și furturilor de bunuri personale și de bani, precum și a fraudelor”, potrivit bancii.

Conceptul Multi Protect este un produs de asigurare care oferă acoperire inclusiv pentru tranzacțiile frauduloase cu cardul și cu PIN-ul, care nu intră în responsabilitatea băncii conform legislației în vigoare. De asemenea, asigurarea acoperă furtul numerarului sustras împreună cu geanta sau portofelul și chiar a numerarului retras de la ATM, dacă furtul s-a petrecut în primele 12 ore după retragere, prin acte de violență.


Multi Protect este o asigurare care acoperă furtul telefonului, al laptopului, al tabletei, indiferent că sunt personale sau de serviciu, precum și pierderea anumitor bunuri personale cum ar fi portofel, geantă sau rucsac.

Polița Multi Protect nu asigură toate cazurile de pierderi sau furturi ale bunurilor personale. De exemplu, furtul de numerar retras de la ATM nu este asigurat dacă nu au existat acte de violență sau amenințare. La fel și în cazul în care numerarul nu a fost furat împreună cu geanta sau portofelul. În același timp, furtul telefonului mobil este asigurat în limita unui singur astfel de eveniment pe an, iar laptopurile și tabletele sunt asigurate pentru două astfel de incidente anuale. O descriere completă a acoperirilor se poate găsi aici.

Asigurarea este valabilă inclusiv în cazul incidentelor petrecute în străinătate, în cazul în care persoana asigurată se află în concediu sau în interes de serviciu.

„Suntem tot timpul în căutarea de noi produse și soluții prin care să putem oferi clienților noștri conveniență, dar și protecție personală. În dezvoltarea acestei asigurări, am plecat de la premisa că, în fiecare zi, lucrăm și avem asupra noastră bunuri de valoare mare – de la genți, portofele, telefoane, tablete, laptopuri – și, uneori, nu conștientizăm pericolul unui incident nefericit. De aceea, conceptul Multi Protect creat alături de OMNIASIG s-a concretizat în produsul Multi Protect, care le oferă clienților noștri acces facil, digital, la o acoperire extrem de necesară pentru evenimente neprevăzute, indiferent unde se întâmplă acestea, mediu fizic sau online”, a declarat Marian Oprea, Șef Departament Managementul Produselor de Asigurare Retail, Banca Comercială Română.

Asigurarea Multi Protect este disponibilă clienților BCR în trei pachete, Basic, Standard și Plus, cu un tarif lunar de 6,9 lei, 13,9 lei, respectiv 16,9 lei.

În funcție de pachetul ales, limitele de despagubire cresc semnificativ. Astfel, pentru tranzacțiile cu cardul efectuate prin utilizarea frauduloasă a codului PIN, Multi Protect Basic acoperă până la 4.800 de lei, pachetul Standard până la 11.200 de lei, iar Plus până la 16.000 de lei. În cazul pierderii sau furtului bunurilor personale, sumele asigurate prin pachetele Basic, Standard și Plus pornesc de la 2.400 de lei și ajung până la 6.000 de lei, respectiv 9.000 de lei.

Pașii pe care clienții BCR asigurați prin Multi Protect trebuie să îi urmeze pentru a beneficia de despăgubiri sunt următorii:

  1. Blocarea plăților de pe card sau telefon, în cazul pierderii sau furtului acestora, printr-o solicitare către bancă;
  2. Completarea documentului de refuz de plată, într-o sucursală BCR, în cazul tranzacțiilor frauduloase;
  3. Notificarea OMNIASIG, prin email sau telefon;
  4. Trimiterea către OMNIASIG a documentelor necesare soluționării daunei;
  5. Trimiterea către OMNIASIG a dovezii achiziționării unui bun înlocuitor, în cazul furtului sau pierderii obiectelor personale;
  6. Despăgubirea se face în maximum 10 zile lucrătoare de la ultimul document transmis către asigurator, iar plata se va face în contul bancar specificat de către client.

Polița este accesibilă online, prin aplicația George, sau în cadrul fluxului digital de deschidere cont George, pentru clienții noi.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?