[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Clientii Bancii Transilvania pot solicita amanarea ratelor si deschiderea unui cont de PFA prin BT Visual Help

7 mai 2020

Optiunile noi de banking online din Aplicatia BT Visual Help ajuta clientii sa aplice pentru facilitati cum ar fi amanarea platii ratelor sau deschiderea unui cont de PFA (persoana fizica autorizata) pentru a primi indeminizatia de somaj.

„Aplicatia a fost dezvoltata de CallVU si lansata acum un an, iar pe parcurs i s-au adus constant dezvoltari noi pentru clientii persoane fizice si juridice. De atunci au avut loc peste 200.000 de actiuni prin BT Visual Help.”, potrivit comunicatului.


CallVU este unul dintre FinTech-urile internationale cu care Banca Transilvania colaboreaza pentru a lansa experiente digitale clientilor. Compania ofera o platforma omni-channel prin intermediul careia clientii care iau legatura telefonic cu echipa call center BT sunt ghidati catre zona de self-banking.

Printre noutatile cu care vine acum BT Visual Help se mai numara posibilitatea de a descarca lista IBAN-urilor, necesara intocmirii dosarului pentru obtinere somaj tehnic, ghidare (prin linkuri utile), pentru folosirea BT24 Internet Banking si Mobile Banking, dar si pentru plata facturilor direct cu telefonul.

Celelalte optiuni prin BT Visual Help vizeaza conturile curente (de la istoricul tranzactiilor – pentru fiecare cont curent BT pe trei zile – si pana la informatii despre IBAN, sold, valuta, etc.) precum si informatii sau actiuni aferente conturilor de card (despre platile in rate cu cardurile STAR, sumele blocate si sumele care urmeaza sa se plateasca din cont pentru tranzactii cu cardurile sau POS-urile altor banci, detalii despre obligatiile de plata pentru cardurile de credit BT, blocarea temporara sau definitiva a cardurilor, solicitarea reemiterii unui card dupa blocarea definitiva si modificarea limitelor de tranzactionare cu cardul bancii).

Pentru a putea accesa optiunile BT Visual Help, clientul suna in call center-ul BT si selecteaza optiunea BT Visual Help. Ulterior, acesta va accesa un link primit prin sms, urmat de autentificarea in sistem.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?