[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Clientii Bancii Transilvania isi vor putea plati facturile doar prin canale alternative

23 septembrie 2015

Banca Transilvania anunta ca plata facturilor de utilitati va putea fi facuta, incepand cu 1 noiembrie, exclusiv prin urmatoarele modalitati: la automatul de plati, de tip self-service, cu orice tip de card sau cu numerar (Facturel), Internet Banking (BT24; BT24 Facturi), Mobile Banking, Direct Debit sau prin cele peste 1.000 de bancomate BT. De la aceeasi data, facturile nu vor mai putea fi achitate la casieriile bancii.

Totodata, pentru a incuraja platile de facturi la automatul de plati, banca vine cu o oferta valabila intre 15 septembrie si 15 decembrie, care consta in sase rate fara dobanda daca plata se realizeaza cu un card de cumparaturi Star BT, iar suma totala a facturilor platite este de minimum 200 de lei. Optiunea de plata in rate trebuie solicitata prin contactarea call center-ului Bancii Transilvania.
De asemenea, banca ofera si 6 luni de gratuitate la abonamentul BT24 Internet Banking si Mobile Banking.

„Mijloacele alternative de plata inseamna economie de timp, mobilitate si, dupa caz, disponibilitate 24 de ore din 24 si gratuitate“, se precizeaza în comunicatul de presa. Banca Transilvania are aproximativ doua milioane de clienti si cea mai extinsa retea de POS-uri contactless de pe piata, de 10.000 de unitati.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?