Banca Transilvania anunta ca extinde utilitatea BT Pay prin lansarea unei noi facilităţi, Actualizarea datelor personale, destinată clienţilor persoane fizice. Aplicaţia a fost periodic completată cu noi facilităţi inclusiv complementare banking-ului – donaţii, oferte şi sănătate.
Clienţii pot actualiza datele personale accesând din aplicaţie BT Pay/Setări/Profil.
Din perspectiva relaţiei cu banca, datele personale înseamnă informaţii precum: date de identificare, date de contact, ocupaţie, angajator, nivel estimat al tranzacţiilor/zi etc.
In cazul clientilor persoane fizice, banca pune la dispozitia clientilor mai multe modalităţi de actualizare a datelor personale: site-ul BT, chatbot-ul Ino, telefonic (call center), aplicatia BT Pay si prin intermediul agentiilor si sucusalelor.
Pentru clientii persoane juridice, BT ofera doua canale: site-ul bancii si unitatile proprii
###
Actualizarea datelor personale se face periodic de toate băncile deoarece este o cerinţă legală în România şi în Europa (Legea Nr. 129/2019, Regulamentul BNR Nr. 2/2019, dar şi Regulamentul UE 679/2016 privind protecţia datelor). Informaţii corecte si actuale înseamnă acces la produse şi servicii, la operaţiuni bancare şi la informaţii primite prin diferite canale de comunicare, dar şi precauţie din partea băncilor privind tranzacţiile derulate prin intermediul lor.
BT Pay este primul super-app de banking şi payments din România, folosit în prezent de peste un milion de persoane.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: