[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Click-to-chat cu UniCredit: e-Sucursala bancii pe Facebook a fost vizitata de 100.000 de utilizatori

24 ianuarie 2014

In cei doi ani de functionare, e-Sucursala Unicredit de pe Facebook a fost vizitata de peste 100.000 de utilizatori, dintre care cateva mii au interactionat in timp real cu reprezentantii bancii prin click-to-chat, canal securizat disponibil non-stop. Dintre vizitatorii e-Sucursalei, aproximativ o cincime au fost clienti ai bancii, restul fiind prospecti, interesati in principal de produse de creditare si carduri/overdraft.

Prin optiunea click-to-chat, vizitatorii e-Sucursalei UniCredit Tiriac Bank pot cere informatii live de la consultantii bancii sau pot verifica eligibilitatea pentru imprumuturi si carduri, fara a parasi platforma de socializare Facebook.


Potrivit reglementarilor in vigoare, utilizatorii pot furniza date personale prin intermediul click-to-chat, iar in cazul in care sunt necesare date confidentiale se stabileste de comun acord cum se va continua convorbirea (telefonic sau intr-una dintre sucursalele bancii).

”Este de un real ajutor pentru utilizatori faptul ca pot obtine direct pe chat un calcul de eligibilitate, care ar fi conditiile estimative pentru produsul sau serviciul dorit, catre ce sucursala este cel mai simplu sa se indrepte, cu ce documente si care ar fi persoana de contact.”, potrivit unui mesaj publicitar al bancii.

In ciuda mesajelor de nemultumire postate de clienti pe contul de Facebook al Unicredit Tiriak Bank, la adresa calitatii serviciilor care mai “cad” din cand in cand (vezi online banking sau functionarea unor ATM-uri), reprezentantii bancii sunt multumiti de rezultate: “98% dintre cei care au completat chestionarul de sfarsit de chat au finalizat conversatia considerand problema rezolvata si ar recomanda UniCredit Tiriac Bank prietenilor sau familiei.”, conform sursei citate.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?