Peste 20% din vacanţele oferite de agenţia de turism Christian Tour, cel mai mare operator de chartere din România, sunt achiziţionate în urma campaniilor online şi a căutărilor în mediul online efectuate de turişti, a spus Marius Pandel, CEO al agenţiei.
„Aportul achiziţiilor online în cifra globală de vânzări a companiei noastre creşte de la an la an în ultima perioadă.“
Agenţia de turism şi-a îndreptat atenţia către mediul digital încă din 2007-2008, odată cu implementarea primului sistem online de gestionare a rezervărilor, fiind folosit ca instrument atât de vânzare, cât şi de promovare a serviciilor. De altfel, în ultimii ani agenţia şi-a desfăşurat cea mai mare parte a activităţii în mediul online, odată cu apariţia platformei web christiantour.ro, dar şi a unor aplicaţii şi site-uri adaptate pentru mobile, cum ar fi circuite. christiantour.ro; senior voyage.eu sau vuelo.ro, a mai spus Pandel.
Sursa: zf.ro
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: