Chatbot-ul Ino ofera asistenta clientilor BT pentru amanarea la plata a ratelor

29 aprilie 2020

Pentru clienţii care au nevoie de informaţii despre amânarea ratelor la credite – stadiul solicitării, ce presupune facilitatea etc. – sau doresc să aplice, Banca Transilvania lansează un canal suplimentar de comunicare: chatbotul Ino. Clienţii pot dialoga cu asistentul virtual intrând pe siteul băncii, în fereastra de dialog din homepage.

„Chatbotul este unul dintre proiectele digitale prioritizate de bancă în această perioadă.”, potrivit comunicatului.


A fost dezvoltat in-house de echipele BT Digital (Chatbots & Machine Learning), UI & UX, Customer Care & Call Center şi Marketing, Comunicare & PR, folosind platforma oferită de Drudit, partener al Băncii Transilvania de aproape doi ani.

De la chatbot, clientii pot afla informatii despre ce presupune amanarea ratelor, condiţiile care trebuie îndeplinite pentru a beneficia de facilitate, paşii necesari pentru a aplica online, statusul solicitării pentru amânarea ratelor (pentru clienţii care au aplicat), nivelul dobânzilor, comisioanelor, asigurărilor asociate creditelor precum si detalii despre cum se poate renunţa la amânarea ratelor.

„Numele Ino vine de la inovaţie, de la concentrarea BT pe digital banking pentru a veni constant cu soluţii de banking online pentru clienţi. Ino comunică exclusiv prin chat, 24h/24.”, precizeaza BT.

Banca Transilvania are cinci chatboţi în echipă: Livia (pentru clienţii persoane fizice, prin Facebook Messenger, Skype şi telefon), Raul (pentru clienţii companii, prin Facebook Messenger sau Skype), Dave (asistent online pentru echipa BT helpdesk), AIDA (asistent pentru echipa băncii, pentru subiecte legate de resurse umane) şi, de acum înainte, inclusiv Ino.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?