[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

CFR Calatori extinde canalele alternative de vanzare a biletelor

2 iulie 2010

2 iulie, 2010 – Dupa ce in octombrie 2009, CFR Calatori (impreuna cu Raiffeisen Bank) lansa posibilitatea de achizitionare a biletelor nominale de pe www.cfrcalatori.ro, folosind cardul bancar, institutia continua extinderea canalelor alternative de vanzare a biletelor.

CFR Calatori informeaza ca, incepand cu 1 iulie 2010,  calatorii au posibilitatea de a achizitiona prin card bancar, de la automatele de vanzare bilete instalate in statiile Bucuresti Nord, Constanta si Mangalia, legitimatii de calatorie si cu rezervarea locurilor la vagon de dormit, cuseta si Business.

Vanzarea biletelor de calatorie prin intermediul automatelor a debutat odata cu luna februarie a.c., cand au fost instalate primele doua terminale in Gara de Nord. In prezent, numarul de terminale operationale a ajuns la patru iar institutia isi propune sa instaleze alte sase automate de vanzare bilete pana la sfarsitul acestui an, toate urmand a fi montate in statii CFR, resedinta de judet.

Odata cu aceasta noua facilitate disponibila de ieri, CFR Calatori incheie prima etapa a pilotului aferent sistemului xSellKiosk, de vanzare a legitimatiilor de calatorie in trafic intern. Etapa a doua prevede ca, din a doua jumatate a acestui an, sistemul sa aiba optiunea de plata si in numerar, urmand ca intr-o perioada scurta sa fie extins la nivelul intregii retele feroviare.

Automatele de vanzare a legitimatiilor de calatorie in trafic intern, cu touch-screen si cititor de card (POS) incorporat, permit informarea calatorilor despre mersul trenurilor, emiterea legitimatiilor si rezervarea locurilor iar plata se face prin card bancar.

Serviciul de acceptare la plata a cardurilor asigura tot sistemul de plata, dupa momentul in care clientul alege biletul si pana la transferul sumelor in contul CFR Calatori, inclusiv suport pentru reconciliere automata. Serviciul a fost implementat prin eforturile unei echipe mixte Raiffeisen Bank, CFR Calatori, Informatica Feroviara, Printec si IIRUC.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?