[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

CFR anunta reduceri de 15% la plata online a biletelor cu carduri MasterCard

30 noiembrie 2012

30 noiembrie, 2012 – CFR Calatori  anunta ca in perioada 1-31 decembrie 2012, biletele cumparate online si platite cu un card MasterCard sau Maestro sunt cu 15% mai ieftine. Reducerea se aplica la pretul de vanzare de la casa de bilete, 5% fiind acordata de CFR Calatori, iar 10% de MasterCard.

Pentru a accesa oferta promotionala, posesorii unui card MasterCard sau Maestro trebuie sa intre pe site-ul www.cfrcalatori.ro, la sectiunea „Cumparare bilete” si sa-si inregistreze un cont. Dupa ce au completat toate datele necesare, acestia aleg destinatia si confirma plata cu cardul prin serviciul E-Commerce oferit de Raiffeisen Bank. La final, clientul primeste pe e-mail varianta electronica a biletului, care nu este obligatoriu de tiparit, pentru ca identificarea in tren are loc pe baza ID-ului de bilet sau a buletinului de identitate.

„Parteneriatul cu CFR Calatori a devenit deja traditional pentru MasterCard, iar de la prima campanie, de anul trecut, numarul biletelor vandute astfel a crescut substantial”, a declarat Gabriel Ghita, Business Development Manager CEE, in cadrul MasterCard Europe. „Cred ca succesul acestor initiative are o explicatie simpla: suntem din ce in ce mai constienti de cat de pretios este timpul nostru si nu ne mai permitem sa-l pierdem stand la cozi, fie ca e vorba de bilete pentru transportul in comun sau de cumparaturi in supermarketuri. In decembrie, cand presiunea pregatirilor – de vacanta si de sarbatori – este si mai mare, comertul online vine cu argumente imbatabile: usurinta in utilizare, confort, siguranta, si, in plus, de cele mai multe ori, cu oferte speciale”, a incheiat Gabriel Ghita.

Desi introdusa pentru prima oara in 2011, aceasta campanie de reducere a biletelor achizitionate online in ultima luna a anului se bucura de succes in randul pasagerilor pentru unii devenind o obisnuinta.

“Cumpararea online a biletului de tren este deja obisnuita in randul unui segment tot mai mare de pasageri.”, a afirmat Stefan Roseanu, Director General S.N.T.F.C. “CFR Calatori” – S.A.

Tot pana la sfarsitul acestui an, MasterCard mai are cateva campanii menite sa incurajeze utilizarea cardurilor contactless. Una dintre ele a fost lansata in parteneriat cu doi importanti operatori de transport in comun – Metrorex si Tursib. Timp de doua luni, bucurestenii si sibienii, posesori de carduri contactless, si-au putut plati calatoria la preturi promotionale. In Bucuresti, pretul unei intrari la metrou este de 1,4 RON, redus de la 2 RON, tariful integral practicat de Metrorex. Si calatoriile platite rapid in autobuzele din Sibiu vin la pachet cu un pret promotional de 0,89 RON, redus de la 1.5 RON, tariful integral practicat de Tursib.

Initiativele au generat o crestere de 300% a numarului de tranzactii cu MasterCard PayPass si Maestro PayPass, in comparatie cu perioada anterioara. Datorita succesului inregistrat, campaniile au fost prelungite pana la sfarsitul anului.

„Sa poti intra la metrou dintr-o miscare, platind direct cu cardul bancar la poarta de acces – cred ca aceasta este definitia unei plati moderne, care iti poate usura cu adevarat viata. De aceea, ne-am dorit sa continuam initiativa si in luna decembrie, cand aglomeratia din trafic, sau pur si simplu dorinta de a nu avea nicio grija, ne determina pe multi sa alegem transportul in comun”, a declarat reprezentantul MasterCard.

„La Sibiu, aceasta solutie de plata permite achizitionarea biletului direct din autobuz, cand calatorul se afla deja in drum catre destinatie. Este cel mai convenabil mod posibil, fapt confirmat si de cresterea substantiala a celor ce aleg sa plateasca astfel”, a mai adaugat sursa citata.

In paralel cu initiativele derulate alaturi de cei doi operatori de transport in comun, pana la sfarsitul anului, MasterCard recompenseaza posesorii de carduri MasterCard PayPass si Maestro PayPass, clienti ai celor 24 de hipermarketuri Carrefour, din toata tara. La fiecare tranzactie contactless, acestia primesc pe loc o doza de Coca-Cola Zero de 330 ml.

Initiatorii au previzionat deja impactul acestei campanii si au pregatit 30.000 de doze. Ce se va intampla insa daca, si in acest caz, vor fi depasite asteptarile, adica dozele se vor termina inainte de finalul campaniei?

Tehnologia PayPass permite utilizatorilor sa faca plati, simplu si rapid, prin apropierea cardurilor de un terminal contactless ce afiseaza marcile MasterCard PayPass si Maestro PayPass. Pentru efectuarea tranzactiei, clientii nu mai trebuie sa dea cardul din mana, iar pentru plati in valoare mai mica de 100 lei, nu mai este solicitata introducerea codului PIN sau semnarea chitantei.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?