[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

CEO Mega Image: ”noua generatie isi cumpara tot mai mult produsele alimentare prin e-commerce”

3 aprilie 2018

Dupa o crestere de peste 21% a cifrei de afaceri in 2016, pana la 4,3 mld. lei (961 mil. euro), rezultatele financiare ale Mega Image au continuat sa fie solide si in 2017. ”Am avut o crestere foarte puternica, de doua cifre”, spune Vassilis Stavrou (foto), CEO Mega Image, intr-un interviu Wall-Street.ro.

Anul trecut, reteaua Mega Image s-a extins cu 69 de magazine, numarul total de unitati ajungand la peste 600. In acelasi timp, retailer-ul si-a marit personalul cu 1.300 de oameni, totalul angajatilor Mega Image depasind pragul de 10.000.

Tot in 2017, in urma cooperarii de succes cu eMag, Mega Image a lansat si propria platforma de e-Commerce, un pas considerat semnificativ de managerul Mega Image pentru ca va permite o abordare multichannel in satisfacerea nevoilor clientelei.

”Canalul de e-commerce, ofera un raspuns nevoii de proximitate, dar si noilor obiceiuri de consum care vin odata cu noua generatie, careia ii place sa fie conectata peste tot si vedem ca, din ce in ce mai mult, isi cumpara si produsele alimentare prin e-commerce. Este ceva in care trebuie sa fim, chiar daca aceasta piata nu este ceva foarte mare, dar vedem ca are o crestere foarte rapida si in viitor o sa joace un rol important. Performantele sunt bune, e de anvergura mica deocamdata, dar ratele de crestere din segment sunt mai mari decat cele din magazinele fizice, ceea ce e un indicator clar asupra viitorului”, explica Vassilis Stavrou, CEO Mega Image.

Pana atunci, strategia de dezvoltare a retailer-ului mizeaza in continuare de dezvoltarea retelei in mediul off-line obiectivul din anii urmatorii fiind de a deschide un numar mai mare de magazine fata de anul precedent. Nivelul anual al investitiilor pe care Mega Image le face in extindere si modernizari este de aproximativ 50 de milioane de euro.

Sursa foto: Business Magazin

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?