Expo Market Doraly, unul dintre cele mai mari parcuri comerciale specializate în produse alimentare şi pentru casă din România, situat în Afumaţi, a lansat în luna aprilie a acestui an propria platformă online (Doraly.ro), în urma unei investiţii de un milion de euro, iar în prezent pe site sunt comercializate peste 16.000 de produse de la 126 de comercianţi, scrie ZF.
„E important ca şi comercianţii români să înţeleagă influenţa volumelor în business şi digitalizarea – dacă rămân conservatori, rămân pe raft. De la lansare şi până acum, doraly.ro înregistrează câte un nou record de vânzări în fiecare săptămână. Până acum, cel mai bine s-au vândut produsele din categoriile tradiţionale Doraly – bricolaj, casă şi grădină, sanitare şi electrice, papetărie, decoraţiuni şi textile.”
În ce priveşte reactivitatea pieţei, este de notat interesul pentru cumpărăturile an-gro, atât din partea persoanelor fizice, cât şi a celor juridice”, a declarat pentru ZF Alexandru Rusu (foto), CEO Doraly.
Compania are în plan ca până la sfârşitul anului platforma să găzduiască peste 100.000 de produse, gama fiind extinsă zilnic.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: