[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Centrofarm devine singurul lant farmaceutic care vinde produse pe Facebook

30 iunie 2014

Centrofarm ofera posibilitatea clientilor sa-si achizitioneze produsele preferate atunci cand isi petrec timpul pe Facebook si sa impartaseasca aceasta experienta cu prietenii lor. Aplicatia permite achizitionarea produselor fara ca utilizatorul sa fie nevoit sa paraseasca platforma de socializare.

„In acest moment, Centrofarm este singurul lant de farmacii care are o aplicatie de magazin online, dedicata exclusiv fanilor sai de pe Facebook. Ideea proiectului a pornit de la nevoia noastra de a fi mai aproape de prietenii Centrofarm de pe Facebook si de a-i recompensa prin oferte exclusive si la indemana. In acest fel, reusim sa cream o conexiune stransa cu acestia si sa aflam in timp real impresiile si parerile lor despre ofertele si produsele noastre., a declarat Oana Iftime, Director Marketing Centrofarm.

„Aplicatia care gazduieste Centrofarm Fan Shop beneficiaza de o integrare deosebita cu platforma Facebook. Prin asa numita functionalitate „Open Graph”, orice interactiune in shop poate fi promovata usor si vizibil catre prieteni. Astfel, atunci cand utilizatorul isi da acordul, in newsfeed se vor putea vedea actiuni precum: „Alina a cumparat produsul X din Centrofarm Fan Shop.”, a declarat Ludwig Petre, Managing Director Tuio, agentia care a propus si a implementat conceptul Centrofarm Fan Shop.

Pentru a efectua o comanda, utilizatorul trebuie sa intre in tab-ul de shop disponibil pe pagina de Facebook Centrofarm, sa isi aleaga produsul de care este interesat si sa vizualizeze mai multe detalii despre oferta. Apoi, el poate sa adauge produsul in wishlist sau, alternativ, in cosul de cumparaturi.
In plus, utilizatorul poate sa se foloseasca de aceasta aplicatie pentru a-i face o surpriza unui prieten. Astfel, inainte de finalizarea comenzii, cumparatorul poate selecta optiunea de a face cadou produsul unui prieten si de a distribui cosul de cumparaturi.
Odata plasata comanda, livrarea se va face prin curier, in toata tara, in maxim o saptamana, in functie de zona in care se afla destinatarul. Fanii Centrofarm de pe Facebook care vor utiliza Centrofarm Fan Shop vor avea parte de campanii tematice si vor putea sa-si achizitioneze produse aflate la oferte speciale, exclusiv in cadrul aplicatiei.
Pentru comenzile care depasesc 200 lei, cumparatorii vor beneficia de transport gratuit.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?