Cel.ro va incepe campania de Black Friday pe 9 noiembrie, „pentru o mai buna gestionare a evenimentului”

8 noiembrie 2018

Retailerul online CEL.ro anunta ca va incepe campania de Black Friday si oferind clientilor sai peste 170.000 de produse cu reduceri, „Mai mult ca niciodata”, cuprinse intre 30% (imprimante) si pana la 70% (componente si periferice). Cele mai atractive reduceri se vor gasi la branduri cunoscute din portofoliul magazinului online precum: Samsung, iPhone, Huawei, LG, Xiaomi, Xerox, Asus, Lenovo, Remington, Philips, etc.

Campania de Black Friday a retailerului va fi completata si de platforma Marketplace, lansata in primavara acestui an, unde 800 de parteneri vor oferi preturi speciale la categorii precum mobila, bricolaj, decoratiuni sau articole sport si fashion.

Retailerul va oferi mii de reduceri la: Laptopuri → reduceri de pana la 40%, Televizoare 4K → reduceri de pana la 1000 lei. Telefoane → reduceri de pana la 900 lei. Electrocasnice → reduceri de pana la 1800 lei, Componente si periferice → reduceri de pana la 67%, Parfumuri si ceasuri → reduceri de pana la 45%, Imprimante → reduceri de pana la 30%.

„Magazinul online a inceput organizarea celui mai mare eveniment din e-commerce-ul romanesc mai devreme, pregatindu-se din punct de vedere logistic mult mai bine, luand masuri si gasind solutii pentru a gestiona in timp util livrarea tuturor comenzilor. Toate eforturile depuse de retailer au ca scop evitarea intarzierii comenzilor, estimand ca livrarea medie se va face in minimum 1-5 zile. In plus, vineri 9 noiembrie si sambata 10 noiembrie produsele pot fi ridicate de la sediu CEL.ro.” precizeaza compania.

CEL.ro a inregistrat in anul 2017 vanzari de 56 milioane EUR si are peste 2.500.000 de comenzi procesate pana in prezent.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?