CEL.ro, magazinul online gestionat de compania Corsar Online lanseaza incepand cu luna martie a acestui an o platforma de tip marketplace. Acest lucru presupune faptul ca utilizatorii pot cumpara de pe CEL.ro produse comercializate de alti vanzatori. Comanda este preluata de site, insa produsul este livrat de magazinul partener. CEL.ro estimeaza faptul ca marketplace-ul va genera 25% din totalul vanzarilor, in prima jumatate a anului 2018.
Lansarea platformei marketplace este un proiect pe care echipa CEL.ro l-a creat pentru a veni in sprijinul clientilor magazinului online. Principalul obiectiv a fost acela de a le propune consumatorilor o gama variata de categorii si produse si de a le oferi o experienta completa in ceea ce priveste procesul de cumparare. Printre noile categorii adaugate se numara: fashion, home&deco, bricolaj si accesorii.
Marketplace-ul companiei Corsar Online reprezinta o oportunitate de a comercializa produse pe site-ul www.CEL.ro si se adreseaza atat magazinelor online sau offline, cat si importatorilor sau producatorilor. CEL.ro are peste 2 milioane de vizitatori unici, iar in platforma, pana in prezent, sunt inscrisi 200 de furnizori si listate peste 70.000 de produse.
Printre principalele avantaje pe care le vor avea partenerii care se inregistreaza sunt „accesul imediat la un numar mult mai mare de potentiali cumparatori fara investitii suplimentare in marketing, programare sau logistica cat si lipsa unor costuri fixe, partenerul platind doar un comision atunci cand un client face o achizitie”, potrivit comunicatului de presa.
„Este mult mai ieftin sa vinzi produse prin intermediul unui marketplace decat sa-ti administrezi propriul site, dar daca deja ai unul, marketplace-ul este un excelent canal de vanzari suplimentare care iti poate aduce de asemenea si trafic pe site-ul tau prin branding-ul creat de expunerea produselor, existand clienti care vor cauta site-ul si vor cumpara direct.”, mai precizeaza compania.
Alt avantaj il reprezinta asocierea cu un brand deja consacrat cu o foarte buna recunoastere in piata cat si expunerea gratuita de care beneficiaza produsele vandute de partener, fapt ce duce la cresterea notorietatii brandului partener. Odata cu listarea pe marketplace, partenerul poate beneficia si de expertiza in marketing online dobandita de CEL.ro in cei 14 ani de activitate si astfel sa si reduca costurile prin prisma administrarii mult mai eficiente a bugetului de marketing.
„Am reusit ca la finalul anului 2017 sa punem la punct ultimele detalii ale platformei marketplace si sa o lansam catre public in primele trei luni din 2018. A fost un efort sustinut al echipei noastre, fiind un proiect prin care intentionam sa crestem business-ul, dar in acelasi timp vrem sa contribuim si la dezvoltarea comertului din Romania. Ne dorim sa oferim sustinere si pentru alte segmente din retail-ul romanesc si concomitent sa pastram standardul de incredere al clientilor nostri.” a declarat Tiberiu Pop, CEO-ul CEL.ro
In anul 2017 magazinul online a ajuns la o cifra de afaceri de 59 de milioane de euro si la 2,7 milioane de comenzi procesate. Vizitele pe varianta de mobile au crescut cu 50% fata de anul precedent si ajung la 58% din totalul vizitelor pe site.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: