CEL.ro – crestere de peste 25% a vanzarilor in 2015 : „piata cunoaste un reviriment sensibil”

5 ianuarie 2016

Rezultatele provizorii publicate de cel.ro, cel mai mare magazin online local cu actionariat integral romanesc, arata o crestere de cel putin 25% fata de 2014 cand s-au inregistrat vanzari de 33 mil. euro.

Cresterea de 21% din primele 10 luni ale anului comparata cu perioada similara din 2014 s-a accentuat in ultimul trimestru al anului. Vanzarile generate de marile campanii ale Q4, Black Friday si Craciun, au avut rezultate peste asteptari, dar in general vanzarile din perioada octombrie-decembrie s-au aflat pe un trend consistent de crestere. Astfel, in lunile octombrie-decembrie (Q4) ale anului 2015, CEL.ro raporteaza o semnificativa crestere de peste 30% a cifrei de afaceri fata de aceeasi perioada a anului 2014. Este trimestrul cu cele mai bune vanzari din istoria de 11 ani a Cel.ro

Managerul companiei explica aceasta crestere a numarului de comenzi care vine urmare a investitiilor efectuate in dezvoltarea portofoliului de produse si logistica.

„Piata cunoaste un reviriment sensibil, dar in principal cresterea cotei de piata a CEL.ro are la baza atat dezvoltarea portofoliului de produse, cat si dezvoltarea capacitatilor noastre logistice. Aceste dezvoltari ne-au permis sa fim mai aproape de clienti si de nevoile lor. Rezultatele se vad in numarul de comenzi care a cunoscut o crestere cel putin importanta.”, a declarat Tiberiu Pop, CEO si actionar unic al magazinului online.

In perioada 2011-2014, magazinul online si-a triplat cifra de afaceri, de la 51 mil. lei la 145 mil.lei.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?