Preturile mici, imbunatatirea experientei de cumparare online, lansarea marketplace-ului si cresterea numarului utilizatorilor aplicatiei mobile sunt factorii care au condus la aceasta crestere.
CEL.ro, magazinul online gestionat de compania Corsar Online, anunta o crestere a vanzarilor cu 30% in primul semestru al anului 2018, inregistrand astfel vanzari in valoare de aproximativ 33 milioane euro. ”Ca urmare a acestor cifre incurajatoare, compania estimeaza ca, pana la finalul lui 2018, va realiza vanzari de aproximativ 70 milioane EURO, intarindu-si astfel pozitia pe piata.”, potrivit comunicatului de presa.
”Aceste rezultate apar ca urmare a politicii sale de a oferi clientilor preturi mici, generandu-le in acelasi timp cea mai buna experienta de cumparare online.”, precizeaza compania.
Conform datelor oferite de retailerul online, in prima jumatate a anului 2018 cele mai mari cresteri in materie de vanzari s-au inregistrat la telefoane, electrocasnice si componente.
In acelasi timp, in anul 2018 compania Corsar Online a deschis un Marketplace in cadrul caruia inca din primele trei luni activeaza 500 de furnizori, ce au adaugat in site peste 400.000 de produse, largindu-se astfel gama de produse pusa la dispozitia clientilor.
Ca urmare, in primul semestru al anului 2018, s-au inregistrat peste 8.000 de comenzi si vanzari in valoare de aproximativ 5.000.000 lei. ”Rezultatele sunt promitatoare și ilustreaza interesul sporit al micilor intreprinzatori de a-si extinde afacerea catre noi segmente de piata.”, potrivit reprezentantilor companiei.
Corsar Online previzioneaza ca pana la sfarsitul anului platforma va genera vanzari de 25 milioane lei. S-au inregistrat vanzari crescute la accesorii telefoane, mobila, fashion, bricolaj si articole sportive, ”evidentiindu-se astfel interesul crescut al clientilor și fata de produsele din afara gamei electro-IT”.
CEL.ro a inregistrat in prima jumatate a anului 2018 rezultate imbucuratoare si in ceea ce priveste aplicatia mobila dedicata, aceasta avand peste 200.000 de descarcari. Compania vizeaza ca prin largirea gamei de produse disponibile pe site sa sporeasca si numarul utilizatorilor aplicatiei mobile, care poate usura semnificativ procesul de plasare a unei comenzi.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: