Retailerul Cel.ro, cel mai mare magazin online cu actionariat integral romanesc anunta ca in primul trimnestru din acest an a inregistrat o creştere cu 40% a cifrei de afaceri faţă de aceeaşi perioadă din 2015. În primele trei luni retailerul a trecut de 1 milion de comenzi procesate si precizeaza ca, raportat la aceeaşi perioadă a anului 2015, numărul de comenzi a crescut cu 50%.
Referitor la categoriile de produse, comparativ cu 2015 categoria de telefoane şi televizoare a crescut cu peste 80%, electrocasnicele şi produsele de îngrijire personală cu 50%, iar vânzările de gadgeturi s-au triplat. Nu acelaşi lucru se relatează şi despre tablete.
„Această categorie de produse a înregistrat o scădere de aproximativ 30% în vânzări ceea ce indică faptul că preferinţele utilizatorilor în materie de dispozitive mobile se restrâng tot mai mult în jurul smartphone-urilor şi gadgeturilor.”, potrivit comunicatului de presa.
Aproximativ 25% din vânzările acestui trimestru au fost generate de pe dispozitivele mobile (tablete şi telefoane mobile) şi 75% de pe desktop, acesta din urmă fiind în continuare principalul device de pe care consumatorii decid să încheie tranzacţia, chiar dacă un număr destul de mare folosesc mobilul în procesul de documentare din preachiziţie.
“Ne-am propus pentru 2016 să accelerăm dezvoltarea CEL.ro atât prin lărgirea portofoliului de produse, cât şi prin preluarea magazinelor online concurente. Din păcate lipsa de capital ne-a forţat să nu punem în practică tot ce ne-am propus şi să ne mulţumim doar cu acest 40%. Vom începe căutarea în mod activ a unui investitor care să ne poată ajuta în maximizarea potenţialului CEL.ro şi al pieţei”, a declarat Tiberiu Pop, CEO şi acţionar unic al magazinului online.
Magazinul online a înregistrat în anul 2015 vânzari de 40 milioane EUR, are un portofoliu de peste 100.000 de produse şi are peste 1.000.000 de comenzi procesate până în prezent.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: