Cel mai mare retailer online de pe piata locala de moda isi deschide platforma catre retailerii offline nevoiti sa-si inchida activitatea din cauza COVID-19

23 martie 2020

Fashion Days a decis să îşi deschidă platforma către magazine sau branduri care au preponderent doar prezenţă offline în contextul în care acestea au fost nevoite să îşi închidă unităţile comerciale pentru a se limita răspândirea epidemiei cu noul coronavirus pe teritoriul României. Deschiderea platformei către retailerii offline este primul pas spre lansarea market-place-ului Fashion Days.

„Este gândită fix ca o fază de tranziţie spre marketplace. O soluţie adaptată contextului actual. Noi aveam oricum ca proiect important marketplace Fashion Days şi, până va fi gata le propunem potenţialilor parteneri o soluţie hibrid. Ceea ce este clar esta ca sub umbrela unui brand extrem de puternic online, Fashion Days, pot intra mai multe magazine sau branduri care azi sunt majoritar offline”, a declarat pentru ZF Robert Berza, CEO-ul Fashion Days, companie ce face parte din grupul eMAG.

El a adăugat că deja se află în discuţii cu o serie de parteneri, iar în următoarele săptămâni numărul acestora va ajunge la câteva zeci.

Fashion Days le pune la dispoziţie partenerilor infrastructura sa logistică, platformele tehnologice şi de plată, plus accesul la clienţii din trei ţări – România, Bulgaria şi Ungaria. Retailerii offline trebuie să vină doar cu gamele lor de produse şi cu stocurile aferente.

„Parteneriatul presupune preluarea stocului agreat în prealabil în depozitul Fashion Days, alături de avizul de însoţire a mărfii, recepţia şi includerea acestuia în fluxul firesc al produselor oferite de retailer. Acest flux continuă cu elaborarea conţinutului de prezentare, inclusiv fotografiere, unde este cazul, includerea în lista de produse din platfomele online, respectiv promovare şi vânzare.”, a mai precizat managerul Fashion Days.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?