[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Cel mai mare producator roman de cosmetice a inregistrat o crestere de 20% a vanzarilor online in sem.I

24 august 2017

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice – cu o traditie de 128 de ani pe piata romaneasca, a înregistrat în primul semestru al anului 2017 o cifră de afaceri de 105,5 milioane lei, in creștere cu 9% față de aceeaşi perioadă din 2016.

„Creşterea din prima parte a anului 2017 vizează şi vânzările din magazinul online www.farmec.ro, care s-au menţinut pe un trend puternic ascendent, înregistrând în prima jumătate a anului 2017 o creştere cu 20% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent.”, potrivit comunicatului de presa.

„Rezultatele obţinute în prima jumătate a acestui an ne oferă toată încrederea că vom reuşi să ne atingem obiectivul stabilit la începutul anului, acela de creştere a cifrei de afaceri cu peste 10%. Este un succes pe care îl datorăm în primul rând iubitorilor brandurilor noastre: Gerovital, Aslavital, Farmec, Doina, Nufăr şi Triumf, dar şi strategiei de extindere a reţelei magazinelor de brand.”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.

Compania mai precizeaza ca cifra de afaceri din acest an a fost susţinută de extinderea semnificativă a reţelei de magazine Farmec şi Gerovital, care în prezent numără 19 magazine de brand, deschise atât în marile centre comerciale, cât și în zonele cheie ale orașelor.

De la începutul anului, au fost inaugurate 8 magazine de brand, urmând ca cel puţin alte 2 spaţii să fie deschise până la finele acestui an. Datorită politicii de extindere, în primele 6 luni ale anului 2017, rețeaua de magazine proprii a companiei Farmec a atins vânzări de 1 milion de euro.

Un alt factor care a contribuit la creşterea cifrei de afaceri este acoperirea reţelei de distribuţie, o resursă valoroasă în toate operaţiunile derulate de Farmec în cele 10 puncte de lucru la nivel național.

La finalul lunii august 2017, reţeaua de spaţii comerciale deţinute de Farmec este formată din 8 magazine Farmec, amplasate la Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara şi 11 magazine Gerovital ce se găsesc la București (3 magazine), Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași și Piatra Neamț.

În 2017, Farmec marchează 50 de ani de la prima industrializare a cremei cosmetice Gerovital. În ultimii ani, brandul Gerovital a deţinut în mod constant primele locuri în topuri importante, aducând în palmaresul companiei numeroase premii şi distincţii.

În 2016, Gerovital a ocupat primul loc în topul BrandRO, fiind desemnat “Cel mai puternic brand românesc”. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?