[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Cel mai mare magazin online local de ceasuri spune ca romanii aloca un buget mediu de pana in 100 euro pentru un produs

13 februarie 2018

O analiza watchshop.ro, ”cel mai mare magazin online de ceasuri originale din Romania”, releva ca romanii au cheltuit in 2017 mai mult pe un ceas de mana care urmeaza a fi facut cadou decat pentru un produs pe care il cumpara pentru ei, bugetele medii fiind de 460 lei si respectiv 375 lei.

Cu toate acestea, retailerul online spune ca modelul achiziționat cel mai frecvent pentru cadou a fost Sekonda Navy, pentru damă, de culoare bej, la prețul de 190 de lei. Din totalul ceasurilor cumpărate, în 2017, de la WatchShop, 7,5% au fost făcute cadou.

”Românii își doresc ceasuri în tendințe, cu mecanisme de calitate, de la branduri mid-level și mass-market. Anul trecut, 70% dintre ceasurile vândute pe WatchShop.ro au fost ceasuri bărbătești, 25% pentru damă, iar 5% fac parte din categorii speciale, precum ceasurile tematice și cele pentru copii.”, potrivit comunicatului de presa.

Cei mai mulți clienți au cumpărat ceasuri din categoriile mid-level, cu prețuri cuprinse între 301 lei și 800 de lei (reprezentând 45% din totalul achizițiilor) și mass-market, cu prețuri sub 300 de lei (40%). Restul de 15% dintre ceasurile cumpărate de clienții WatchShop fac parte din categoria premium, cu prețuri ce depășesc 800 lei.

„Valoarea medie a unui ceas a crescut, începând cu a doua jumătate a anului trecut, odată cu interesul pasionaților de orologerie de a cumpăra mai multe modele pentru uz personal, pentru a le asorta mai ușor ținutelor zilnice, dar și pe fondul creșterii bugetului destinat achizițiilor de ceasuri cadou”, spune Dragoș Diaconu, CEO WatchShop.ro.

30% dintre cumpărători sunt din Bucureşti

Cele mai multe achiziții de la WatchShop sunt realizate de clienții din București (30%), care pot ridica produsele comandate și din showroom-ul din bulevardul Banul Manta, nr. 60. Top 5 este completat de clienții din Cluj-Napoca, Timișoara, Constanța și Brașov – fiecare oraș generând circa 5% din totalul achizițiilor.

„Observăm că valoarea coșului de cumpărături crește pe măsură ce localitatea din care a fost plasată comanda este mai îndepărtată de București. Din feedback-ul clienților noști, întelegem că unul din motive este determinat de frecvența mai redusă a achizițiilor făcute de clienții din provincie, fapt corelat și cu lipsa magazinelor specializate de ceasuri offline din zonele în care locuiesc. Insă, indiferent de reședință, pasionații de ceasuri preferă tot mai mult cumpărăturile online.”, spune Dragoș Diaconu.

Clienții WatchShop.ro pot alege dintr-o serie de servicii suplimentare, precum ambalarea produselor pentru cadou și gravură laser, și beneficiază, indiferent de valoarea comenzii, de retur gratuit timp de 365 de zile.

WatchShop.ro este ”singurul magazin dedicat pasiunii bărbaților de a căuta și cumpăra ceasuri”. Compania HCV INTERNATIONAL SRL, care opereaza domeniul watchshop.ro, a inregistrat in 2016 o cifra de afaceri neta de peste 6,5 mil. lei (1,5 mil. euro), in crestere cu 4% fata de anul precedent. Profitul net a scazut insa cu aproape 40%, de la 505 mii lei in 2015 la 309 mii lei in 2016.

WatchShop.ro are un portofoliu de peste 12.000 de modele disponibile, de la peste 80 de branduri renumite la nivel mondial, unele dintre ele importate în exclusivitate. WatchShop.ro oferă și service în garanție, dar și servicii post-garanție, iar perioada de retur a produselor este de 365 de zile de la achiziție, ”cea mai extinsă de pe piață”, potrivit companiei.

Adauga comentariu

Noutăți
Premium
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?