[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Cel mai mare lant de magazine Apple Premium Reseller din Centrul și Estul Europei va introduce chatboti DRUID, pentru automatizarea activitatilor de suport tehnic. Serviciul va fi extins in sase tari europene.

21 aprilie 2020

Druid, producătorul de asistenţi virtuali inteligenţi (chatboţi) pentru organizaţii de tip Enterprise, anunţă semnarea unui parteneriat cu iSTYLE, cel mai mare lanț de magazine Apple Premium Reseller din Centrul și Estul Europei, pentru proiectarea şi dezvoltarea unui chatbot care să eficientizeze activităţile de suport tehnic oferite de către iSTYLE Service clienţilor din Bucureşti. Serviciul va fi extins până la sfârşitul anului în alte sase ţări europene.

Parteneriatul cu DRUID a venit pe fondul dorinţei iSTYLE de a eficientiza şi automatiza activităţile repetitive şi consumatoare de timp din zona de service desk. În prezent, acelaşi agent este implicat în preluarea solicitărilor, completarea fişei client, identificarea produselor şi a defectelor raportate, programarea în service, gestiunea relaţiei cu clientul dar şi în rezolvarea efectivă a incidentelor raportate.

„Soluţia identificată a fost proiectarea şi antrenarea unui chatbot care să degreveze agentul de orice activitate care poate fi automatizată, asftel încât acesta să-şi aloce mai mult timp activităţilor productive din cadrul service-ului, generatoare de venituri.”, potrivit comunicatului.

Poreclit intern “ALEX”, noul coleg digital iSTYLE a fost antrenat să răspundă la 10 tipuri de servicii pentru cele 50 de produse din portofoliul iSTYLE. ALEX răspunde direct la întrebările uzuale, fără să mai apeleze la agentul uman.

„În cazul în care se raportează un incident, ALEX pune întrebările necesare completării fişei client, preia defectul raportat, extrage automat modelul de telefon şi serviciul dorit, oferă instant cotaţia de preţ şi programează reparaţia la unul dintre service-urile autorizate iSTYLE. Mai mult, ALEX verifică şi notifică clientul asupra statusului reparaţiei prin integrarea cu Salesforce.com, sistemul intern CRM folosit de către iSTYLE. ALEX foloseşte funcţia NER (Named Entity Extractor) pentru o acurateţe de 100% în completarea automată a datelor.”, precizeaza compania.

„iSTYLE, ca reprezentant Premium Reseller al brandului Apple, reprezintă în sine o declaraţie de calitate, performanţă şi fiabilitate. Sunt încântat că DRUID se asociază acestor valori şi că tehnologia noastră a fost selectată pentru a îmbunătăţi şi mai mult experienţa digitală a clienţilor iSTYLE” declară Liviu Drăgan, CEO DRUID.

Druid este singura companie din România specializată în dezvoltarea de asistenţi virtuali inteligenţi dedicaţi proceselor complexe tip Enterprise, şi unul dintre puţinii furnizori la nivel global care acoperă toate tipurile de implementări – cloud, hybrid sau on-premise. Sutele de şabloane conversaţionale preconfigurate pe roluri, procese şi industrii asigură lansarea în producţie în doar câteva săptămâni.

In mai puţin de 1 an de la lansare, DRUID are deja clienţi ca Banca Transilvania, Raiffeisen Leasing, BCR Leasing, Asirom, ProTV, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA, Servier, Profi, Carrefour, iStyle, Altex, Provident sau Farmaciile Dona.

iSTYLE, parte a Midis Group, este cea mai mare rețea de magazine Apple Premium Reseller din Centrul și Estul Europei. Prin intermediul celor 43 de magazine retail și online, iSTYLE oferă gama completă de Mac, iPad, iPhone, Apple Watch și Apple TV, împreună cu accesorii și software. Primul magazin iSTYLE a fost deschis în anul 1999. În România există zece magazine iSTYLE, deservite de 70 angajați.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?