CEC Bank raporteaza 1,6 mil. de tranzactii la statiile de plata tip „self-service”, la un an de la incheierea parteneriatului cu Selfpay. Tinta pentru urmatorul an este de peste 2,5 mil. tranzactii.

19 iunie 2019

CEC Bank si SelfPay, lider al pietei de Statii de Plata de tip self-service, marcheaza in primul an de la momentul lansarii parteneriatului, 1.600.000 tranzactii prin cele 344 Statii de Plata din unitatile bancii, potrivit comunicatului. La momentul lansarii parteneriatului, in mai 2018, se anunta intentia de a instala 382 de terminale de plata Selfpay in reteaua teritoriala a CEC Bank.

Parteneriatul a debutat cu incasarea facturilor de utilitati prin intermediul Statiilor de Plata, iar ulterior au fost implementate si alte servicii. Astfel, incepand cu luna septembrie 2018 a fost lansat serviciul de depunere in numerar in conturile clientilor persoane fizice CEC Bank, in limita a 3.000 lei/tranzactie.


Anul acesta a fost implementata plata taxelor de pasaport la Statiile de Plata, inclusiv prin intermediul cardului bancar la agentiile din centrele comerciale Park Lake si Plaza Romania, urmand sa fie extinsa in perioada urmatoare si in celelalte unitati.

„Parteneriatul cu SelfPay se inscrie in linia digitalizarii si, implicit, a simplificarii interactiunii Client-Banca. Statiile de Plata sunt utilizate de un numar tot mai mare de clienti si estimam ca vom ajunge la peste 2,5 milioane de tranzactii efectuate anual”, a declarat domnul Cristian Nae, Director, Directia de Administrare a Retelei Teritoriale, CEC Bank.

„Numarul romanilor care aleg Statiile de Plata SelfPay pentru efectuarea platilor simple, de convenienta, a inregistrat cresteri semnificative in ultimii ani. Tranzitia de la modul de efectuare a platilor la ghisee sau la un operator catre tehnologiile moderne de plata a devenit o normalitate a epocii in care traim. Ne bucuram ca viziunea noastra in privinta evolutiei platilor a fost impartasita si de CEC Bank, iar rezultatele obtinute ca urmare a echiparii unitatilor bancare cu Statii de Plata sunt o confirmare a tendintelor pietei de profil”, a declarat domnul Adrian Badea, CEO SelfPay.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?